FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Zacznijmy na poważnie!! Tych dwóch, co pozostało na znikającej planecie – Freeza zapewnia Gokū, że zginie w dwie minuty, lecz ten jest sceptyczny mówiąc, że zginie od saiyańskiej małpy. Yǐnchá wraz z Tiānjīnfànem martwią się o Sona w jaki sposób on się wydostanie z planety. Saichouru opowiada wszystkim, co się dokładnie stało na Namek i dlaczego tu są. Piccolo przypomina sobie, w jaki sposób zginął jego ojciec, swoją walkę z Gokū na Tenka-ichi Budōkai oraz walkę z Raditzem. Zastanawia się, czemu nie może walczyć przy boku przyjaciela. Vegeta komentuje wybór Kakarotta jako brata tej samej rasy Saiyańskich wojowników przytakując na jego wybór. Proponuje Gohanowi by ten dołączył do niego by rządzić całym światem, lecz ten mu odmawia. Freeza atakuje Gokū bardzo potężnym pociskiem, ale ten ją z pewną łatwością odbija - ta trafia w niebo wydostając się z planety i wybuchając na innej planecie. Daimao uświadamia wszystkim, ze Son da sobie radę. Planecie została już tylko minuta do całkowitego wybuchu. Nikt nie wie co się stanie z walczącymi na Namek wojownikami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki