FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Zostaję na tej planecie!! Ostatnie życzenie zwycięstwa – Gokū wpada we wściekłość słysząc jak Freeza mówi być może o Kurilínie i wzmaga swoją moc - walczą ze sobą jak tylko mogą. Kaiō-sama rozmawia z Saichōrō by ten spełnił ostatnie jego życzenie. Son słysząc tę rozmowę  chce by północny Kaiō je zmienił i jego zostawił wraz z Freeza na Namek, ten się nie zgadza, ale ostatecznie przystaje na jego prośbę. Wódz Nameczan prosi Dende by ten wypowiedział przed Porungą życzenie, które mu powie. Vegeta wstaje ze swojego grobu i nie jest w stanie uwierzyć, że żyje i sprawdza to raniąc siebie w brzuch i niszcząc skałę pociskiem. Zauważa walczącego Gokū i szybko leci w jego stronę. Walczący Saiyanin dostrzega Porungę, lecz również dostrzega go Changelling, który postanawia lecieć do niego by spełnić swoje życzenie. Za nim leci jego przeciwnik i atakuje go z czego wywodzi się kolejna bijatyka. Lecący Vegeta również dostrzega Super Shén Lónga i leci w jego kierunku. Dende przyleciał, do smoka wypowiada życzenie w języku nameczańskim, a za nim wypowiada życzenie Freeza, lecz bez skutku. Za sprawą ostatniego życzenia wszyscy przenoszą się na Ziemię prócz dwojga przeciwników. Na Ziemi wszyscy się spotykają nie wiedząc co się stało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki