FANDOM

Dragon Ball Z 095 Długo wyczekiwana transformacjaǃǃ Legendarny Super Saiyanin - Son Gokū
Seria LogoDBZ.jpg
Saga Freezer Saga
Numer odcinka DBZ, odcinek #095
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #317
Premiera w Japonii 12.07.1991r.
Poprzedni odcinek Finał
Następny odcinek Straszliwa zemsta

Zjawia się legendarny wojownik (jap. ついに変身!!伝説の超サイヤ人・孫悟空 [Tsui ni Henshin!! Densetsu no Sūpā Saiyajin Son Gokū], ang. Transformed At Last!! Son Goku, the Legendary Super Saiyan/Transformed at Last) – cali i zdrowi - Gokū i Piccolo odnaleźli się. Gohan wraz z Kurilínem przylatują do nich i wspólnie cieszą się, że Genki-Dama dała radę Freezie. Na planecie Kaiō, Tokusentai wraca do walki, ale zostali pokonani przez uczniów Kaiō i zostali "wysłani" do Piekła do Krwawego Jeziora każdy po kolei. Potem Tiānjīnfàn, Jiǎozi i Yǐnchá dowiadują się, że byli tu przysłani na polecenia samego Kaiō by poćwiczyli. Gdy już wszyscy chcą wylecieć z planety Namek przerażony Kurilín spogląda w niebo a za nim Gohan, Piccolo i Gokū, którzy widzą rannego Freezę, który celuje strzał w Gokū, lecz Piccolo stając w jego obronie dostaje nim i prawie umiera, na następny cel Freeza wybrał sobie Kurilína, który został wysadzony. Wściekłość Son Gokū, która rosła i nadal rośnie widzimy po zabiciu jego przyjaciół przeradza się w coś, czego Freeza się sam przeraża. Tak o to legenda o Legendarnym Super Saiyaninie przeradza się w prawdziwą historię, którą widzi Changeling i Gohan, który za poleceniem ojca miał wziąć w pół żywego Piccolo i Bulmę by szybko wracali na Ziemię. W tym odcinku po raz pierwszy widzimy transformacje Gokū w Super Saiyanina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki