FANDOM

Dragon Ball Z 094 Olbrzymia, niszczycielska moc Genki-Damyǃǃ Kto to przeżyje!?
Seria LogoDBZ
Saga Freezer Saga
Numer odcinka DBZ, odcinek #094
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #316
Premiera w Japonii 05.07.1991r.
Poprzedni odcinek Ostatnia zagrywka
Następny odcinek Zjawia się legendarny wojownik

Finał (jap. 元気玉の超破壊力!!生き残ったのは誰だ!? [Genki Dama no Chō Hakairyoku!! Ikinokotta no wa Dare da!?], ang. The Incredible Destructive Force of the Genki Dama!! Who Will Survive?!/Power of the Spirit)Piccolo postanawia podjąć walkę z Freezą, by dać Gokū czas na stworzenie Genki-Damy, ale niestety nie zanosi się na to by coś wskórał. Na planecie Kaiō - on sam zajmuje się przebiegiem walki na Namek, a pozostali Ziemianie walczą z Ginyū, którzy wydają się być bardzo silni jednakże tak nie jest i z łatwością z nimi walczą. Grupa bierze się w garść i atakują swoich przeciwników. Freeza bez żadnego ultimatum atakuje Piccolo broniącego Gokū, w pewnej chwili chce go zabić, ale Gohan wraz z Kurilínem wystrzelają atak w stronę złego przeciwnika. Son skończywszy w końcu swoją Genki-Damę rzuca nią w Changelinga, który próbują ją odepchnąć, ale mu się to nie udaje. Znika wraz z potężnym atakiem kuli. Ucieszony Kaiō mówi swoim uczniom o tym, że Gokū zabił wreszcie swojego przeciwnika, wszyscy się radują prócz Tokusentai, którzy nie wierzą w to. Gohan wraz z Kurilínem uradowani zastanawiają się, gdzie jest Gokū i Piccolo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki