FANDOM

Dragon Ball Z 093 Korzystam z okazjiǃǃ Piccolo desperacko przyjmuje atak na siebie
Seria LogoDBZ
Saga Freezer Saga
Numer odcinka DBZ, odcinek #093
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #315
Premiera w Japonii 29.05.1991r.
Poprzedni odcinek Szansa na zwycięstwo
Następny odcinek Finał

Ostatnia zagrywka (jap. チャンスを生かせ!!ピッコロ捨身の援護射撃 [Chansu o Ikase!! Pikkoro Sutemi no Engo Shageki], ang. Keep the Chance Alive!! Piccolo's Suicide Support Strike/Keep the Chance Alive!!)Gokū nadal zbiera wystarczającą energię do Genki-Damy aby zaatakować nią Freezę. Obawia się, że on ją zauważy a jeszcze nie ma tyle ile powinno być. Bulma uświadamia Ginyū w ciele żaby, że Son wygra, gdy tylko pójdzie na całość i opowiada mu krótką historię swojego przyjaciela. Na planecie Kaiō, Ginyū Tokusentai chce zgarnąć tę małą planetę, jednakże umarli Ziemianie nie chcą na to pozwolić. Piccolo, Kurilín i Gohan dopingują Gokū w walce. Wściekły przeciwnik atakuje Gokū i rani go bardzo, lecz ten się nie poddaje i nadal zbiera potrzebną energię. Gdy Changeling zauważył z odbiciu wody, że Saiyanin tworzy ogromną kulę energii postanawia go zabić, ale Piccolo, który zebrał potrzebną mu ki od Gohana i Kurilína wkracza do walki i rani Freezę oraz każe Gokū spieszyć się z tworzeniem Genki-Damy. Zespół Ginyū chce zaatakować przyjaciół Ziemian na planecie Kaiō.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki