FANDOM

Straszliwe oświadczenie Freezera!! Pokonam cię bez użycia rąk (jap. フリーザ恐怖の宣言!手を使わずお前を倒す [Furīza Kyōfu no Sengen! Te o Tsukawazu Omae o Taosu], ang. Freeza's Terrible Declaration! I Will Defeat You Without Using My Hands/Frieza's Boast) – dopiero teraz zacznie się najważniejsza walka w życiu Gokū. Po dłuższej rozgrzewce Gokū wraz z Freezą mogą w końcu walczyć na całego. Obydwoje przenieśli się w lepsze miejsce za namową Freezy oraz jego chojnością, była walka bez użycia rąk. Tymczasem na Ziemi Chichi wraz z resztą załogi, tj. Muten Rōshi, Yajirobē, Wūlóng, Pǔěr zamierzają lecieć na Namek, by pomóc reszcie w walce. Wūlóng jest przeciwny by lecieć tam. Yajirobē próbuje uciec, jednakże Wūlóng go powstrzymuje od tego zamiaru. Widzimy znowu jak potężni przeciwnicy ze sobą walczą. Bulma również przebywa na Namek i poznaje tajemniczą żabę, która zdawać się może, że rozumie to, co ona mówi, więc konstruuje dla jej nowego przyjaciela coś w rodzaju tłumacza. Kiedy okrutny Ginyū może mówić, postanawia zamienić się ciałami z Bulmą i do tego dochodzi. Walka Gokū i Freezera nadal się nie skończyła, a wręcz można powiedzieć, że zaczęła się ta "prawdziwa" walka dwóch bohaterów.