FANDOM

Dragon Ball Z 086 Smutek...ǃǃ Umiera Vegeta, dumny Saiyanin
Seria LogoDBZ.jpg
Saga Freezer Saga
Numer odcinka DBZ, odcinek #086
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #307 i #308
Premiera w Japonii 10.04.1991r.
Poprzedni odcinek Songo powraca
Następny odcinek Czy Goku dotrzyma obietnicy?

Smutek...!! Umiera Vegeta dumny Saiyan (jap. 無念…!!誇り高きサイヤ人・ベジータ死す [Munen...!! Hokori Takaki Saiyajin Bejīta Shisu], ang. Such Regret...!! Vegeta, Pride of the Saiyans, Dies/The End of Vegeta) – walka pomiędzy Vegetą a Freeza trwa. Vegeta bezsilny jest atakowany przez przeciwnika, wykrwawia się i nic nie robi. Widać, że Freezę to cieszy. Kiedy Freeza chce już dobić Vegetę wnet zjawia się Gokū. Changeling patrzy na niego zły i zdziwiony. Gokū wita się z Ziemianami, którzy jeszcze żyją i każe mu wszystko zostawić. Przeciwnik postanawia zaatakować Gokū, lecz on nie dostał i kopnął Freezę. Tym razem postanawia zaatakować strzałami z palca Saiyanina, ale on je odbija. Vegeta na wpół żywy ze łzami w oczach opowiada Gokū jak na prawdę planeta Vegeta została zniszczona i kim jest Freeza, chce by Gokū zabił Freeza raz na zawsze po czym umiera. Son robi wyrwę w ziemi wkłada Vegetę do środka , przysypuje ziemią i jednocześnie mówi że bardzo go nienawidzi ale rozumie jak musiało mu być ciężko, a Freezerowi obiecuje, że go zabije za wszystkich Saiyan i Nameczan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki