FANDOM

Dragon Ball Z 081 Piccolo pewny swego! To ja będę tym, który pokona Freezera
Seria LogoDBZ.jpg
Saga Freezer Saga
Numer odcinka DBZ, odcinek #081
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #300
Premiera w Japonii 06.03.1991r.
Poprzedni odcinek Szatan Serduszko przybywa
Następny odcinek Druga transformacja

Szatan Serduszko kontra Frezer (jap. ピッコロの自信!フリーザを倒すのはオレだ [Pikkoro no Jishin! Furīza o Taosu no wa Ore da], ang. Piccolo's Self-Confidence! I Will Be the One to Defeat Freeza / Deja Vu) – 81 odcinek serii Dragon Ball Z.

Opis odcinkaEdytuj

Szatan Serduszko przybywa by zmierzyć się ze straszliwym imperatorem. Przybyłym na miejsce Vegecie, Krilanowi oraz Gohanowi mówi, by nie wtrącali się do walki, bo są to jego stare porachunki z Freezerem.

Yamcha i Tenshinhan obserwują walkę z planety Kaiō. Martwią się, że gdy Piccolo zginie wraz z nim przepadną Smocze Kule i Wszechmogący. Ponadto Kaiō twierdzi, że Freezer jest silniejszy od Piccolo. Jego poglądy podziela również Vegeta, który twierdzi, że Szatan Serduszko nie pokona tyrana.

Piccolo po wzmocnieniu z Nailem wydaje się górować nad przeciwnikiem. Walka jest bardzo wyrównana i nawet Vegeta zauważa, że Piccolo przerósł go mocą. Próbuje uciec, ale Frezer dopada go i nokautuje. Freezer wraca do walki z Piccolo, w której nic nie jest przesądzone. Pomimo oferowanej pomocy, Piccolo chce walczyć sam. Freezer rozpoznaje w nim Naila, z którym walczył wcześniej, a który połączył się z Piccolo by zwiększyć moc i pokonać wroga. Pomimo potężnych ataków Szatana Serduszko, Freezer nadal żyje.

Całej walce przyglądają się Krilian, Gohan i ranny Vegeta. Goku nadal odzyskuje siły w specjalnej kapsule.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki