FANDOM

Siedem kul zebrano... teraz wypowiedzcie hasło! – Gohan uważa się za najsilniejszego wojownika i pokazuje swoje ruchy. Vegeta poszedł się zdrzemnąć i kazał małemu pilnować Smocze Kule. W tym czasie Kurilín leci do Saichōrō by dowiedzieć się jak wezwał Purungę, jednakże Dende właśnie leci do niego by przekazać hasło. Ląduje na wyspie, ale nie znajduje tam go, tylko zabitych wojowników Ginyū Tokusentai. Vegeta snuje plany na przyszłość - po zabiciu Freeza chce zabić Gokū i resztę oraz posiąść Smocze Kule, zmęczony zasypia przy kapsule. W innej części planety, Freeza atakuje Naila by ten mu powiedział jakie trzeba wymówić hasło aby Smocze Kule zadziałały. Nameczanin nie daje za wygraną i pomimo usilnych starań Changelinga ten nic nie mówi. Zły Freeza dowiedziawszy się o tym, że Dende leci do Ziemian postanowił wyruszyć w tamto miejsce. Gdy Kurilín leci, spotyka Dende i razem wracają na miejsce gdzie jest statek Freeza. Wraz z Gohanem przenoszą Smocze Kule w inne miejsce, oraz chcą wezwać Purungę, jednakże mały Son wyczuwa obcą Ki, która nadlatuje w ich kierunku. Decydują się zawołać Purungę. Od niego dowiadują się, że on może spełnić każde trzy życzenia co jest na rękę Ziemianom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki