FANDOM

Dragon Ball Z 034 Rzucaj, Kulilin! Genki-Dama z pragnień wszystkich
Dbz odc 34.png
撃てクリリン!願いをこめた元気玉
Ute Kuririn! Negai o Kometa Genkidama
Seria LogoDBZ.jpg
Saga Saiya-jin Saga
Numer odcinka DBZ, odcinek #034
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #237, #238 i #239
Premiera w Japonii 31.01.1990r.
Poprzedni odcinek Dar energii
Następny odcinek Zdumiewająca przemiana

Wielka odpowiedzialność (jap. 撃てクリリン!願いをこめた元気玉 [Ute Kuririn! Negai o Kometa Genkidama], ang. Shoot, Kuririn! The Genki Dama, Packed with Hope)Vegeta nadal kontynuuje walkę z Gohanem. Zdruzgotany Kurilín nie wie czy trafi w Vegetę Genki-Damą. Nagle w jego głowie odzywa się głos Kaiō-samy, który radzi mu by wyczuł ki przeciwnika oraz głos Gokū. Gohan opada z sił i Vegeta go atakuje. W Kame House Chichi dopinguje swojego syna w walce, sytuacja staje się napięta, każdy się martwi i nie wie co się dzieje na wyspie. Kurilín po nakazie Yajirobē i intuicji celuje skumulowaną ki w Vegetę, ale ten uchyla się od ataku i ten trafia na Gohana, który po wewnętrznym głosie swojego ojca odbija ją i celnie trafia w Saiyanina. Kurilín wraz z małym Sonem podchodzą do zranionego Gokū i radują się, iż zabili złego wojownika. Jednakże sytuacja zmieniła obrót i przerażeni widokiem Vegety, na Ziemi przyjaciele myślą, że go zabili, ten wstaje, i trafia w Kurilína, który dostał z siłą. Bulma postanawia zabrać Chi-Chi do jej syna a wraz z nią zgadzają się pozostali i niezapowiedziany gość - Karin-sama. Vegeta użył swojej mocy, po czym znajdując nieprzytomnego Gohana zauważa u niego ogon i przeraził się tego, bo jego księżyc, który stworzył jeszcze nie zniknął.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki