FANDOM

Dragon Ball Z 033 Ojcze, nie umierajǃǃ Wewnętrzna siła Gohana
Dbz odc 33
死なないで父さん!!これが悟飯の底力
Shinanaide Tōsan!! Kore ga Gohan no Sokojikara
Seria LogoDBZ
Saga Saiya-jin Saga
Numer odcinka DBZ, odcinek #033
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #235, #236 i #237
Premiera w Japonii 24.01.1990r.
Poprzedni odcinek Nikłe szanse na zwycięstwo
Następny odcinek Wielka odpowiedzialność ciążaca na Krilanie

Dar energii (jap. 死なないで父さん!!これが悟飯の底力 [Shinanaide Tōsan!! Kore ga Gohan no Sokojikara], ang. Don't Die, Father!! This is the Depth of Gohan's Power)Vegeta chce zmiażdżyć Gokū będąc Ōzaru. Na ratunek Gokū przychodzi jego syn - Gohan wraz z Kurilínem i Yajirobē. Wymyślają plan by odciąć ogon Vegecie, aby znów wrócił do swojej właściwej formy - Saiyanina. Yajirobē postanawia uciec. Syn Sona próbuje odwrócić uwagę a tym czasie Kurilín używa Kienzan żeby odciąć ogon małpie, jednak on wyczuwa ki drugiej osoby i odskoczyła. Po tym jak Vegeta nadal pastwił się nad Gokū na ratunek przychodzi Yajirobē i odcina swoim mieczem ogon wielkiej małpie, która transformuje się. Wściekły Vegeta zaatakował Kurilína, potem małego Gohana i rzuca go koło ojca, nadal pastwiąc się nad nim. Gohan będąc wściekły patrząc co Saiyanin robi jego ojcu, dostaje przypływu energii i atakuje Vegetę. W tym czasie Gokū oddaje swoją wcześniej zrobioną Genki-Damę Kurilínowi by ten wcelował w Vegetę i go zabił go raz na zawsze, wyjaśnia mu co to jest za ogromna Ki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki