FANDOM

Dragon Ball Z 007 Dinozaury i szkoła przetrwania! Morderczy trening Gohana
Odc.7
恐竜とサバイバル!悟飯のツライ修行
Kyōryū to Sabaibaru! Gohan no Tsurai Shugyō
Seria LogoDBZ
Saga Saiya-jin Saga
Numer odcinka DBZ, odcinek #007
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #206 i #207
Premiera w Japonii 14.06.1989r.
Poprzedni odcinek Zwycięstwo
Następny odcinek Metamorfoza Son Gohana

Trening Son Gohana (jap. 恐竜とサバイバル!悟飯のツライ修行 [Kyōryū to Sabaibaru! Gohan no Tsurai Shugyō], ang. Survival with Dinosaurs! Gohan's Harsh Training) – siódmy odcinek serii Dragon Ball Z. Premiera miała miejsce 17 czerwca 1989 roku.

Opis odcinkaEdytuj

W pierwszej scenie Piccolo, tłumaczy zasady swego treningu Son Gohanowi, mówi mu o tym, że sam będzie musiał przetrwać pół roku na pustkowiu. Son Gohan nie chce przyjąć takich zasad treningu, Piccolo jest jednak nieugięty i odlatuje zostawiając go samego.

Tymczasem w boskim pałacu Ziemski Bóg, uświadamia sobie, że Piccolo nie jest już tak zły i okrutny jak wcześniej, bóg spodziewa się, że za rok podczas przybycia Saiyan zginą obaj, jego sługa Mister Popo jest wstrząśnięty tą wiadomością.

Akcja znów powraca do Son Gohana, który próbuje złapać swoją koszulę, którą porwał wiatr. Znajdowała się ona
Dusze pieklo goku

dusze z piekła próbują wciągnąć Goku do piekła

na wysokiej skale, po paru próbach Son Gohan dostał się do niej, okazało się jednak, że do środka wszedł wąż, Son Gohan był przerażony lecz wąż spokojnie odszedł, chłopiec odetchnął z ulgą, na ziemi zauważa jaszczurkę za, którą biegnie.

Tymczasem w zaświatach Goku nadal biegnie drogą węża, zatrzymuje się na chwilę i postanawia przelecieć kolejną część drogi węża aby zaoszczędzić czas, jednak przez nieuwagę niemal wpada do piekła jednak udaje mu się znowu powrócić na drogę.

W tym samym czasie na ziemi Kulilin przybywa do Chichi aby powiadomić ją o śmierci męża i treningu Son Gohana. Gdy Chichi otwiera drzwi jest on tak zdenerwowany jej reakcją, że nie potrafi jej tego powiedzieć, Chichi i jej ojciec zapraszają go do środka, co jeszcze bardziej go deprymuje, Kulilin chce wyjść, jednak ojciec Chichi nie pozwala mu wyjść z pustym żołądkiem.
Dinozaur gon gohana

Dinozaur goni Son Gohana

Son Gohan tymczasem spotyka ogromnego dinozaura, bestia próbuje go zaatakować jednak Son Gohan ucieka, kiedy dinozaur go chwyta, chłopiec używa ukrytej w nim ogromnej mocy aby przenieść się na wysoką skałę na której dinozaur go nie dosięgnie. Po chwili Son Gohan uświadamia sobie, że nie potrafi zejść z tak wysokiej skały.

Akcja na chwilę przenosi się do domu Chichi gdzie Kulilin nadal nie przekazał jej smutnych wieści.

Podróżnik uranai baba

ogr przekazuje wiadomość uranai babie

W tym samym momencie w zaświatach podróżnik, który odwoził Goku do drogi węża spotyka Uranai Babę i przekazuje jej, że Goku chciałby aby nie wskrzeszano go przez rok aby miał czas na trening.

Son Gohan nie może zasnąć na skale bo jest mu zimno i jest głodny, jednak nagle obok niego pojawiają się dwa jabłka, chłopiec natychmiast zaczyna je jeść, okazuje się, że te owoce przyniósł Piccolo i mówi sobie w myślach, że pomaga mu po raz ostatni. Son Gohan wycieńczony po dniu pełnym wrażeń zasypia.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Son Gohan rozpoczyna trening u Piccolo.
  • Gokū kontynuuje bieg przez drogę węża.
  • Kurilín przybywa aby powiadomić Chichi o śmierci męża i treningu Son Gohana u Piccolo.

Najważniejsze postacieEdytuj

  • Son Gohan,
  • Piccolo,
  • Gokū,
  • Kurilín,
  • Chichi,
  • Gyū Maō.

WalkiEdytuj

  • Piccolo i Gokū vs. Raditz (wspomnienia Ziemskiego Boga).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki