FANDOM

TLoGSeries

Okładki trzech pierwszych gier serii

Dragon Ball Z: The Legacy of Goku – seria przygodowych gier video na konsolę Game Boy Advance bazująca na anime Dragon Ball Z i Dragon Ball GT.

HistoriaEdytuj

InformacjeEdytuj

Pierwsza gra z serii (Dragon Ball Z: The Legacy of Goku) została wydana w 2002 roku kolejne części zostały wydane w 2003 (Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II) i 2004 roku (Dragon Ball Z: Buu's Fury). Ostatnia grę z serii wydano w 2005 roku (Dragon Ball GT: Transformation) tylko w USA, tym razem fabuła gry została stworzona na podstawie Dragon Ball GT, a nie na podstawie Dragon Ball Z, tak jak było w poprzednich grach z serii.

29 Marca 2006 roku wydano też specjalny dwupak gier o nazwie "Dragon Ball Z 2 pack" w którego skład wchodziły gry: Dragon Ball Z: Buu's Fury i Dragon Ball GT: Transformation

Przyjęcie seriiEdytuj

Pierwsza część serii nie została dobrze przyjęta przez graczy i prasę, mimo to sprzedała się w 1,22 milionach egzemplarzach w USA.

Drugi tytuł serii otrzymywał najlepsze oceny wsród fanów. Duża popularność tytułu w Europie i USA spowodowała wydanie gry również w Japonii pod tytułem Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II International 23 lipca 2004 roku.

Dwie ostatnie gry z serii zbierały mieszane oceny, w większości pozytywne. Wielu krytyków narzekało na zbyt niski poziom trudnośći tych gier.

Gry należące do seriiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki