FANDOM

915131 52821 front

okładka

Dragon Ball Z: Taiketsu  – gra video wydana na konsolę Game Boy Advance. W USA została wydana 24 listopada 2003 roku, a w Europie 26 marca 2004 roku.

InformacjeEdytuj

GameplayEdytuj

Gra jest klasyczną bijatyką w której mamy możliwośc zagrania w kilka różnych trybów gry, w grze możemy wykonywać najróżniejsze kombinacje
Dragon Ball Z - Taiketsu (U)

Gameplay

ciosów w zależności jaką postacią sterujemy, możemy taż walczyć na wielu różnych mapach.

Tryby GryEdytuj

W grze dostępny jest jeden tryb gry multiplayer, oraz pięć trybów gry dla pojedyńczego gracza:

  • Turniej – turniej w którym bierze udział gracz oraz siedmiu losowych sterowanych przez komputer przeciwników za zwycięstwo otrzymuje się 25000 Zeni.
  • Przetrwanie  walka z przeciwnikami bez odnawiania zdrowia pomiędzy pojedynkami, która kończy się wtedy gdy gracz utraci wszystkie punkty życia.
  • Walka z Czasem – tryb identyczny z trybem "turniej", jedyną różnicą jest to, że walki są ograniczone czasowo, jeśli zwycięży się w mniej niż 30 sekund to otrzymuje się dodatkowe punkty.
  • Trening  – możliwość ćwiczenia ruchów i kombinacji ciosów poszczególnych postaci.
  • Przetrwanie x2  – tryb identyczny z trybem "Przetrwanie" lecz ze znacznie silniejszymi wrogami.

Grywalne PostacieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki