FANDOM

DBZ THE MOVIE NO. 4

Plakat

Super Saiyan Son Goku (Dragon Ball Z: Sūpā Saiyajin da Son Gokū ,ドラゴンボールZ 超サイヤ人だ孫悟空 czwarty film kinowy Dragon Ball Z. Premiera filmu miała miejsce 19 marca 1991 roku.

FabułaEdytuj

W kierunku Ziemi leci ogromna asteroida, Goku i Kulilin za pomocą techniki Combined Kamehameha próbują zmienić jej tor lotu aby uniknąć kolzji, jednak bezskutecznie. Wydaje się, że asteroida zniszczy Ziemię jednak, omija ją ona dosłownie o kilkanaście metrów i wybucha w kosmosie.

Okazuje się, że na miejscu w pobliżu przelotu asteroidy pojawił się ogromny statek kosmiczny. Z wnętrza pojazdu wychodzi cała armia, przybysze informują o tym, że przybyli aby podbić Ziemię a następnie natychmiast atakują niczego nie spodziewających się ludzi zgromadzonych wokół statku. Widząc to Son Gohan próbuje ich powstrzymać, Slug siedzący wewnątrz swego statku zauważa smoczą kulę na czapce chłopca, postanawia mu ją odebrać, dzięki informacją przekazanych mu przez Bulmę dowiaduje się o tym, że musi zdobyć siedem kul aby spełniło się jego życzenie, odbiera jej także radar i nakazuje żołnierzom odnalezienie wszystkich kul. Podwładni Sluga szybko wykonują zadanie, Slug prosi Shenlonga o to aby przywrócił mu młodość dzięki czemu powrócił do lat swej świetności, nakazuje też swym sługom aby rozpoczęli proces zamrażania planety.

Son Gohan, Piccolo oraz Goku wyruszają na miejsce lądowania statku Sluga, aby pokonać jego armię oraz jego samego. Żołnierze Sluga stosunkowo łatwo zostają pokonani przez Piccolo i Son Gohana, jednak w końcu Anghira i Medametcha ich pokonują, w tym momencie do walki dołącza Goku oraz Kulilin, Goku łatwo rozprawia się z przeciwnikami. Wtedy ze statku wychodzi Slug aby własnoręcznie pokonać Goku.

Początkowo przewagę ma Slug dzięki technice Pawāobudākenesu, jednak wściekły Goku osiąga formę Fałszywego Super Saiyanina, dzięki temu osiąga on przewagę nad wrogiem i niszczy jedno z ramion Sluga.

W tym momencie Slug odrywa uszkodzone ramie i powoduje, że odrasta mu nogę, ujawnia w ten sposób swe Nameczańskie pochodzenie, następnie aby osiągnąc przewagę w walce przemienia się w giganta. Północny Kaiō mówi Goku o tym że Slug jest jednym z bardzo żadkich Supernameczan.Dzięki temu Slug znów osiąga przewagę.

Widząc to Piccolo dołącza do walki. Postanawia użyć nietypowej taktyki: odrywa sobie uszy a następnie nakazuje Son Gohanowi gwizdać. Okazuje się, że nameczanie są niejako "uczuleni" na gwizdanie, Slug słysząc gwizdy upada na kolana.

Piccolo przekazuje resztki swej siły Goku aby ten pokonał wroga, dzięki temu Goku jest w stanie użyć techniki Kaiō-Ken. Dzięki tej technice rani poważnie Sluga. Goku wzlatuje ponad chmury aby zebrać ze słońca energię do Genki Damy. Gdy zbiera wystarczająco dużo mocy rzuca kulą w Sluga zabijając go.

Po pokonaniu Supernameczanina życie na Ziemi wraca do normy.

PostacieEdytuj

Postacie pozytywneEdytuj

Postacie NegatywneEdytuj

Pozostałe postacieEdytuj

UtworyEdytuj

Utwór kończący

Motyw Przewodni

  • "Kuchibue no Kimochi".

Utwór kończący

  • "“Ya” na Koto ni wa Genki-Dama!!".

WalkiEdytuj

  • Son Gohan i Chi-Chi vs. Zółnierze Lorda Sluga.
  • Piccolo vs. Dordabo.
  • Son Gohan vs. Medamatcha.
  • Piccolo vs. Medamatcha i Anghira.
  • Goku vs. Medamatcha i Anghira.
  • Goku i Kulilin vs. Slug.
  • Goku vs. Slug.
  • Goku (Fałszywy Super Saiyanin) vs. Slug.
  • Goku vs. Slug (Gigant).
  • Piccolo vs. Slug (Gigant).
  • Goku vs. Slug (Gigant).

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki