FANDOM

Dragon Ball Z: Starcie!! 10 miliardów potężnych wojowników – Gohan, Roshi, Kulilin, Goku, Yajirobē i  Wūlóng, lecą w celach naukowych na Nową Namek. Tam okazuje się, że wielki statek kosmiczny powstały z wyrzuconego procesora, który wchłaniał wszystkie elektroniczne śmieci, wylądował na planecie. Setki robotów pochwyciły mieszkańców planety. Chcący im pomóc przyjaciele również zostają schwytani. Pojawia się Cooler, który został odtworzony i połączył się z mechanizmem procesora. Goku walczy z nim, ale nie daje rady. Przylatuje Vegeta i obaj walczą z przeciwnikiem. Udaje im się go zniszczyć, ale z każdej części powstaje się nowy wojownik. Tysiąc Coolerów łapie Goku i Vegetę, którzy zostają podłączeni do komputera statku jako źródło energii. Goku zmieniony w SSj uwalnia tyle energii, że system zostaje przeładowany i wybucha. Widząc wybuchy jego przyjaciele niższą statek i wydostają Nameczan. Statek odlatuje i wybucha, a Goku i Vegeta spadają na ziemię. Vegeta odlatuje kapsułką i zgniata procesor w dłoni. Goku i przyjaciele wracają na Ziemię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki