FANDOM

DBZ THE MOVIE NO. 8
Dragon Ball Z: Zapłoń!! Bliska, intensywna, super-dzika walka 
– to ósmy film Dragon Ball Z. Opowiada o Saiyaninie, Paragusie i jego synu Brolly'm, którzy chcą podbić Wszechświat.

OpisEdytuj

Gohan, Kulilin, Oolong, i inni siedzą w parku, gdy nagle na Ziemi wylądował statek kosmiczny. Wyszli z niego wojownicy na czele Paragusa. Paragus prosi Vegetę, by ten pokonał Legendarnego Super Saiyanina na Nowej Planecie Vegeta. Wojownicy Z nie spodziewają się, że to wszystko, to podstęp.

Wszyscy wyruszają na planetę. Północny Kaio prosi Goku, by zajął się Brolly'm. Na początku nie wie jednak, że to właśnie on jest Legendarnym Super Saiyaninem. Brolly jednak przypomina sobie Goku (Urodzili się tego samego dnia, a Goku jako niemowlę leżał obok Brolly'ego i płakał, co nie dawało spokoju Legendarnemu Super Saiyanowi) i w nocy atakuje go. Następnego dnia Goku mówi, że to Brolly jest LSSJ i walczy z nim.

Goku i przyjaciele walczą ze złym Brolly'm. Son nie ma siły walczyć więc inni dają mu energię, jednak Książe Saiyan nie ma na to ochoty. Po długich prośbach zgadza się, i Ki Goku przewyższa Brolly'ego i nasz bohater wygrywa.

ObsadaEdytuj

Postacie pozytywneEdytuj

  • Son Goku.
  • Vegeta.
  • Kulilin.
  • Oolong.

Postacie negatywneEdytuj

  • Paragus.
  • Brolly.

Pozostałe postacieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki