FANDOM

Dragon Ball Z: Niebespieczny duet! Super wojownicy nigdy nie odpoczywają – aAkcja filmu rozgrywa się pomiędzy czasem kiedy bohaterowie dowiedzieli się o 23 Turnieju Sztuk Walki a samym turniejem. Goten, Trunks i Videl szukając smoczych kul, trafiają do wioski, której mieszkańcy są atakowani przez potwora. Miejscowy szef oraz kapłan chcą złożyć ofiarę z dziewczyny, bohaterowie postanawiają sami stać się przynętą. Videl przebrana w ludowy strój danej wioski jako potencjalna ofiara oraz Trunks i Goten ukryci są w garnku, który leży na stole pełnym jedzenia. Dziewczyna nie pozwala Gotenowi wziąć pomarańczy, co jest przyczyna jego płaczu. Potwór słysząc jego płacz kieruje się do wioski. Bohaterowie zabijają go, ale płacz Gotena budzi zamrożonego w lodzie Brolly'ego. Brolly przypomina się Goku. Saiyanin chcąc zniszczyć Goku atakuje wioskę. Goten, Trunks i Videl stają do walki, ale nie dają mu rady. Ich energię wyczuwa Gohan, który dołącza do walki, ale też zostaje znokautowany. Bohaterowie używają zebranych kul by wezwać Shenlonga. Smok przywołuje na chwilę Goku, który razem z synami pokonuje Brolly'ego energetycznym atakiem. Goku wraca w Zaświaty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki