FANDOM

Dragon Ball Z: Hyper Dimension (ドラゴンボールZ ハイパー ディメンション, Doragon Bōru Zetto Haipā
HyperD.jpg

Okładka gry

Dimenshon
– gra akcji wydana na konsolę SNES w Europie 1 stycznia 1996 roku i w Japonii 26 marca tego samego roku.

GameplayEdytuj

Fabuła Hyper Dimension, posiada historię podobną do tej w anime, grę rozpoczynamy na koniec sagi Freezera, a kończymy na sadze Majin Bū. Różnica miedzy grą, a anime polega na tym, że brakuje kilku bitew, które były w anime, oraz tym, że każda postać ma tylko jedną formę (np. Goku ma tylko formę SSJ2, nie może być w tej grze zwykłym Super saiyaninem), a co za tym idzie niektóre walki nie zgadzają się z fabułą anime np. Piccolo walczy z Freezerem w ostatecznej formie, Goku SSJ2 walczy z Cellem.

System walkiEdytuj

Ta gra to klasyczna dwuwymiarowa bijatyka, walkę zwycięża się wtedy gdy pozbawi się przeciwnika punktów życia. Ilość życia postaci jest mierzona za pomocą systemu numeracji od 1 do 999,
Hyper 25.png

Gameplay

ilość życia może zostać zmieniona przed walką. Gdy życie osiągnie poziom poniżej 80, bohaterowie są w stanie wykonać "rozpaczliwe ruchy", które powodują znacznie większe ilości uszkodzeń.

Tryby gryEdytuj

Dragon Ball Z: Hyper Dimension posiada cztery tryby gry:

  • Tryb Historii – rozgrywamy historię znaną nam z animę od sagi Freezera do sagi Majin Bū.
  • Pojedynek – pojedyńcza walka z postacią wybraną przez gracza, z postacią sterowaną przez sztuczną inteligencję lub z drugim ludzkim graczem.
  • Tryb turnieju – maksymalnie osiem postaci kontrolowanych przez żywych graczy lub komputer rywalizują o zwycięztwo w turnieju.
  • Trening – pozwala trenować ruchy postaci i opanować podstawowe zasady gry.

Grywalne postacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwsza gra o Dragon Ball dostępna w regionie PAL.
  • Jest to pierwsza gra o Dragon Ball z Czystym Majin buu jako grywalna postać.
  • Jeśli gracz przetrwa atak Gotenksa kontrolowanego przez komputer gdy ten ma poniżej 80 punktów życia, wtedy drugi gracz przejmuje kontrolę nad Gotenksem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki