FANDOM

GBA DragonBallZ BuusFury

Okładka

Dragon Ball Z: Buu's Fury (można też spotkać się z nazwą Dragon Ball Z: The Legacy of Goku III– przygodowa gra video na konsolę Game Boy Advance. Mimo innej nazwy gra należy do serii Dragon Ball Z: The Legacy of Goku, jest sequelem gry Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II. Została wydana 14 września 2004 roku.

InformacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

Akcja gry toczy się od Great Saiyaman Sagi, aż do walki z czystym Majin Buu, tak jak w poprzednich częściach dodano wątki poboczne urozmaicające rozgrywkę. Gra podzielona jest na 12 rozdziałów, w każdym z rozdziałów wykonujemy inne zadania i sterujemy różnymi postaciami.

GameplayEdytuj

Jak w poprzednich częściach mamy do czynienia z typowym RPG-em z akcją przedstawioną z lotu ptaka, oprawa
Dbz buus fury gmply

Gameplay

wizualna nie uległa zmianie. Dodano natomiast nowe funkcje przyciskom: przycisk "R" służy do blokowania ataków, przycisk "L" do szybkiej zmiany wykonywanego ataku, jednoczesne klikniecie przycisków "B" i "R" powoduje utworzenie bariery energetyczne blokującej ataki wrogów, przyciski "A" i "B" mają taką samą funkcję jak w poprzednich częściach: "A" odpowiada za atak wręcz, a przycisk "B" za atak na odległość. Usprawniono też menu pauzy: można w nim teraz przeglądać dokładne statystyki postaci, informacje o aktualnie wykonywanych zadaniach, mapę okolicy itp.

PostacieEdytuj

Postacie GrywalneEdytuj

BossowieEdytuj

Pozostali przeciwnicyEdytuj

  • Cyborgi
  • Bandyci
  • Czołgi
  • Duchy
  • Enzymy
  • Żołnieże Majin
  • Szkielety
  • Samuraje
  • Wampiry

Pozostałe postacieEdytuj

CiekawostkaEdytuj

  • Gdy Vegeta poświęca życie w walce z Majin Buu jest w formie podstawowej podczas gdy w anime był on w forimie SSJ2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki