FANDOM

Miażdżący Bergamo vs Son Gokū! Który z nich posiada niebotyczną siłę!?
Dbs 81
潰しのベルガモVSバーサス孫悟空! 青天井の強さはどっちだ!?
Tsubushi no Berugamo VS Son Gokū! Aotenjō no tsuyosa wa dotchida!?
Seria Dragon Ball Super Logo
Saga Saga przetrwania wszechświata
Numer odcinka #081
Premiera w Japonii 05.03.2017r.
Poprzedni odcinek Dragon Ball Super, odcinek 080: Przebudź swojego ducha bojowego! Walka Son Gohana!!
Następny odcinek Dragon Ball Super, odcinek 082: Nie wybaczę Son Goku! Wojownik Sprawiedliwości Toppo wkracza do akcji!!

Miażdżący Bergamo vs Son Gokū! Który z nich posiada niebotyczną siłę!? (jap. 潰しのベルガモVSバーサス孫悟空! 青天井の強さはどっちだ!? [Tsubushi no Berugamo VS Son Gokū! Aotenjō no tsuyosa wa dotchida!?], ang. Bergamo the Crusher vs Son Goku! Who will wield the limitless power!?) – Bogowie są wystraszeni na wieść o zniszczeniu wszechświatów, a Champa chce to jakość obejść.

Gokū jest bardzo podekscytowany walką, jednakże Bergamo przedstawia go wszystkim zgromadzonym w złym świetle. Prosi Zenō o to, by nie niszczył wszechświatów, jeśli to on wygra tę walkę. Ci po zastanowieniu się, zgadzają się na to. W międzyczasie Kai prosi o opinię tajemniczą osobę na temat Sona, ale ta mu odmawia tłumacząc, że musi mu się przyjrzeć.

Walka się zaczyna. Następuje wymiana ciosów pomiędzy przeciwnikami. Bergamo mówi, żeby Kakarotto go zaatakował tłumacząc mu, czemu nazywają go Miażdżący Bergamo i po ataku nagle zaczyna rosnąć. Gdy Saiyanin go atakuje, ten tylko rośnie w górę. Zamienia się w SSJ i go nadal atakuje, gdzie dostaje silniejszymi atakami od przeciwnika. Bergamo go atakuje pięścią, ale Gokū to przyjmuje i pojawia się silny blask, dzięki któremu znika. Nagle kopie go w nogę, a ten upada. Atakuje go mocniej, ale ten ciągle rośnie. Nagle zamienia się w SSJ Blue i wszyscy patrzą na niego z przerażeniem. Dodatkowo załącza Kaiō-kena i atakuje w niego Kamehame-Hą w pełnej mocy, i Bergamo pada na ring. Po niego przychodzą bracia i go zabierają. Po zakończonej walce Daishinkan tłumaczy zasady Turnieju Mocy.

Nagle na ring wkracza tajemnicza osoba z Jedenastego Wszechświata o imieniu Toppo, który to chce się zmierzyć z wygranym osobnikiem.

Galeria Edytuj

Zapowiedź następnego odcinka Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki