Dragon Ball GT: Transformation

Dyskusja0
738stron na
tej wiki
61TP42CAVQL. SS500

Okładka

Dragon Ball GT: Transformation-przygodowa gra video wydana na konsolę Game Boy Advance tylko w USA 9 Sierpnia 2005 roku. Gra należy do serii Dragon Ball Z: The Legacy of Goku, jest jedyną grą z serii, której fabuła opiera się na anime Dragon Ball GT.

InformacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

Akcja gry toczy się na początku anime Dragon Ball GT aż do pojedynku z Baby w przeciwieństwie do poprzenich części serii nie ma tak wielu wątków pobocznych, przez co fabuła gry jest bardziej liniowa.

GameplayEdytuj

W przeciwieństwie do poprzednich gier serii nie jest to typowy RPG z widokiem z lotu ptaka lecz chodzona bijatyka z widokiem z boku, co
Q

Gameplay

za tym idzie oprawa audio-wizualna całkowicie się zmieniła, w porównaniu do poprzednich części jest bardziej szczegółowa i dynamiczna, dodano też kilka nowych trybów gry (np. Tryb w którym atakują nas fale wrogów, których musimy pokonać by przetrwać), które urozmaicają rozgrywkę, aby je odblokować trzeba zebrać odpowiednio dużo Zeni za które możemy zakupić możliwość używania dodatkowych trybów gry, za Zeni można też kupić specjalne postacie, oraz inne dodatki które możemy używać w dodatkowych trybach gry.

PostacieEdytuj

Grywalne PostacieEdytuj

Pozostałe postacieEdytuj

Przyjęcie GryEdytuj

Gra zbierała mieszane oceny, choć w większości były one pozytywne. Krytyce zarzucali głównie uproszczenie rozgrywki i ogólnego poziomu trudności. Planowano wydać sequel gry o nazwie Dragon Ball GT: Transformation II, ale suckes pierwowzoru nie dał wielkich zysków co było powodem zaprzestania prac nad kontunuacją gry.

Więcej od Wikii