FANDOM

Odrodzenie Cella i Freezera. Odrodzenie potężnych wojowników z piekła: Cella i Frezera (pl. w anime Odrodzenie potężnych wojowników: Komórczaka i Frezera)Pan niesie Satana uciekając przed Lildem, ratuje ich Gohan i każe jej zabrać dziadka w bezpieczne miejsce. Gohan walczy z Lildem, który zamraża jego rękę w metalu. Saibamani atakują Ziemian, Goten i Trunks przyglądają się temu, Ūb mobilizuje ich do walki, sam niszcząc potwory jednego za drugim. Chłopcy zaczynają mu pomagać. Nappa niszczy miasto, Vegeta zabija go. Doktorzy Gero i Myū wzywają piekielnego wojownika C17, który walczy z Vegetą. C17 z piekła wzywa C17 z Ziemi. Ludzie dalej się ewakuują, rodzina Kurilína też. C17 atakuje ich i hipnotyzuje C18, by dołączyła do niego. Son Gokū walczy z Freezerem i Cellem. rozpoznaje ich techniki, które skopiowali od jego znajomych i unieszkodliwia je. Przeciwnicy atakują uciekające demony. Gokū pokazuje swoją moc i pokonuje ich. Okazuje się, że zmarłych nie można zabić w Zaświatach. Przeciwnicy atakują go technika zwaną piekielny tunel. Gokū spada na dno piekła, gdzie spotyka dziewczynkę, która okazuje się staruszką. Kobieta poddaje go torturom gotowania, łaskotek, wysokich i niskich temperatur. Gokū chce zniszczyć jej maszynę produkującą lód, ale zostaje zamrożony. Frezer i Cell chcą wykorzystać sytuacje i zaatakować Gokū.