FANDOM

Kurtyna opada. Kto będzie następcą Satana? (pl. w anime Kto będzie następcą Herkulesa?)Satan organizuje turniej, który ma wyłonić jego następcę. Mężczyzna ustanawia takie zasady, że Son Gokū musi walczyć z dziećmi. Saiyanin pokonuje kolejnych przeciwników, kiedy dochodzi do finałów zjawia się Vegeta, który odwraca jego uwagę. Jego przeciwnik wypycha go za matę. Gokū przytrzymuje się krawędzi ringu, wtedy chłopiec łaskocze go i Gokū wypada. Pan walczy z dorosłymi,kiedy olbrzym rani ją, dziewczynka denerwuje się i wypycha go z ringu. Pan pokonuje kolejnych przeciwników, kiedy dowiaduje się, że turniej ma wyłonić następcę Satana rezygnuje i z rodzicami ogląda pozostałe walki. Satan tęskni za Majin Bū, kiedy dowiaduje się, że Pan zrezygnowała wychodzi na trybuny. Jego rezygnacja z kariery wojownika jest emitowana w restauracji, gdzie Goten zabiera Palace na hamburgera i uczy ją jak go jeść i na zebranie, na którym jest Trunks. mężczyzna puszcza radio i korzystając z zamieszania, jakie wywołała rezygnacja Satana leci na turniej. Spotyka wściekłego Vegetę, wycofuje się i dołącza do obecnych na trybunach Kurilina, Gohana i jego rodziny. Turniej wygrywa Papaj, Gokū rozpoznaje w nim Uuba, który zrzuca maskę. Satan staje z nim do walki, Ūb bije go, ale Bū mówi mu, że nie może pokonać bohatera wszystkich ludzi, więc Ūb pozwala się wyrzucić za matę. Gokū z rodziną i przyjaciółmi gratulują mu i mówią, że nie ma się czego wstydzić. Chłopiec godzi się z przegraną. Przyjaciele wracają do domu, Vegeta chce walczyć z Gokū. Obaj uwalniają energię, ale Gokū czuje głód i najpierw chce coś zjeść. Vegeta śmieje się.