FANDOM

Dragon Ball GT odcinek 40: Decyzja Piccolo. Ważna decyzja Piccolo
Seria LogoDBGT
Saga Saga Baby'ego
Numer odcinka DBGT, odcinek #040
Premiera w Japonii 05.03.1997r.
Poprzedni odcinek Dragon Bal GT 39: Baby pochowany. Baby unicestwiony
Następny odcinek Dragon Ball GT odcinek 41: Kurtyna opada. Kto będzie następcą Satana?

Decyzja Piccolo. Ważna decyzja Piccolo (pl. w anime Ważna decyzja Szatana) – przyjaciele rozmawiają o minionych wydarzeniach. Z racji ponownej utraty smoczych kul, Ziemia ma wybuchnąć. Wybuchają wulkany, otwierają się uskoki, są trzęsienia ziemi i fale tsunami. Son Gokū i reszta ewakuują ludzi na Plant. Satan daje wojownikom Z odznaki, dzięki którym ludzie rozpoznają ich jako jego ludzi. Vegeta] nie chce przypiąć odznaki. Maron ma pretensje do Kurilína, że nie pojechali na Plant. Cała ludzkość z dobytkiem i zwierzęta są lokowane na statkach kosmicznych, którymi lecą na Plant. Vegeta ogłusza ludzi, którzy nie chcą lecieć. Gokū zabiera ich teleportacją. Synek rolnika ucieka za swoim psem z transportu. Jego rodzice i inwentarz docierają na statek. Gokū teleportuje dinozaury bezpośrednio na Plant. Potem z pomocą ki odnajduje ludzi, którzy uniknęli ewakuacji i sprowadza ich na statek. Rodzice chłopca orientują się, że go nie ma. Gokū odnajduje go i teleportuje się, tam gdzie go wyczuwa. Traci jednak energię. Pojawia się Pikolo, który oddaje mu swoją moc. Gokū ratuje chłopca i pieska. Pikolo kontaktuje się z Son Gohanem, żegna się z nim i ginie w wybuchu Ziemi. Gohan płacze. Nameczańskie smocze kule odtwarzają Ziemie z roślinami. Ludzie wracają do domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki