FANDOM

Uderzenie z zewnątrz. Między dwoma światami (pl. w anime Między dwoma światami)Gokū rzuca zastanawia się dlaczego Sūgorō idzie lepiej w grze. Kiedy rzucona przez niego kostka przypadkowo upada, krzyczy i sama ratuje się przed upadkiem do lawy. Gokū przygląda się jej i próbuje ją wrzucić znowu. Okazuje się, że to Sūkogorō, syn Sūgorō, który przyjmuje prawdziwą postać. Gokū nazywa ich oszustami, szef kasyna niszczy je. Saiyanin ratuje Kosmoszopy i może już używać swojej mocy, więc niszczy plan gry. Kaiobito wyczuwa jego energię i teleportuje go na planetę bogów. Razem ze starszym Kaiōshinem oglądają w kryształowej kuli sytuację na Ziemi, Gokū chce lecieć, starszy Kaiōshin każe mu ćwiczyć, w tym celu Gokū mieli kawę w gigantycznym młynku. Tymczasem Mister Satani obserwują przenoszenie ludzi na Plant, Pan znajduje Gilla i zabiera go w plecaku, dołącza do dziadka i Bū. Bū zmienia rysy twarzy i połyka ich, wpycha się w kolejkę do statku kosmicznego przed Kurilína i zagaduje go. Bulma liczy pasażerów i Kurilín musi lecieć innym kursem. Na Plant Satan i Pan opuszczają ciało Bū, Pan chce podać ludziom środki przeczyszczające, w tym celu leci i rzuca tabletkami do ust ludzi oddających hold Babyemu. Videl powstrzymuje ją, pojawia się Gohan, który chce ją zainfekować komórkami Tsufula. Baby każe ją zlikwidować, Son Gohan dusi ją i chce dobić. Ratuje ją Ūb, który atakuje Gohana.