FANDOM

Światowy problem. Powrót (pl. w anime Powrót) – po powrocie na Ziemię bohaterowie oddają Dende smocze kule. Pan chce przywrócić dziadkowi jego wiek, by dobrze się czuć, ale nie jest to możliwe, bo kule rozprysłyby się po Kosmosie. Pan i Son Gokū wracają do domu, tam są ignorowani przez Chichi i Videl. Do domu wchodzą Son Goten i Son Gohan, którzy atakują ich. Gokū zasłania Pan przed atakami Gohana. Pan jest przykro z powodu ataków bliskich i mdleje. Gokū walczy z synami. Tymczasem Majin Bū rozmawia z ludźmi atakującymi [[Mister Satan]|Satana]] i wyjaśnia mu, że on również został zainfekowany, a ludzie zostali opętani. na prośbę Satana Bū wypluwa komórki Babiego i Satana, który pokonuje napierający na niego tłum. Kiedy ludzie wstają, by wziąć odwet, Bu zabiera go w góry Paozu. Tymczasem Trunks i Gill wracają do domu. Tu spotykają Bulmę i Vegetę, który zmienia się w Babyego, Trunks przypomina sobie o swoim zainfekowaniu, okazuje się, że komórki Babyego są w nim dalej. Gill atakuje Vegetę, ale zostaje odepchnięty. Bū i Satan docierają na miejsce walki Gokū z synami. Na miejscu pojawia się też Baby w ciele Vegety.