FANDOM

Ukryte niebezpieczeństwo (jap. 隠された危機!?難破船と謎の少年 [Kakusareta Kiki!? Nanbasen to Nazo no Shōnen], pl. w anime Ratunek w kosmosie) – Kiedy wracają na M-2, Gill odmraża ich statek. Gdy odlatują łapie ich generał Lild. Gokū mówi mu o śmierci Myū i razem z Pan i Trunksem atakują go Kamehame-Hą. Ziemianie odlatują, a z ciała generała wychodzi Baby. Gill namierza kryształową kulę, okazuje się jest ona na statku kosmicznym, który za 9 minut ma zostać wchłonięty przez pobliską gwiazdę. Przyjaciele wchodzą na statek i odnajdują kulę. Gill mówi im, że pomylił się w obliczeniach i zostają im 2 minuty. Pan widzi cień i biegnie za nim. Spotyka robota, który strzela do niej. Gokū i Trunks łapią rakiety, Pan niszczy robota. Gill znajduje rozbitka. Przyjaciele zabierają ich na statek. Muszą porzucić swoje skutery, które są za słabe, by pokonać grawitację gwiazdy. Pan nie daje rady. Gill mocuje się do statku, przyjaciele owijają się jego liną i Kamehame-Hą odbijają się od gwiazdy. Gill wysyła wiadomość na pobliskie planety o rannym rozbitku. Odpowiadają mu mieszkańcy z Planety Vidal. Przyjaciele lecą tam i czekają na wyniki badań. Lekarz mówi im, że chłopiec nie jest ciężko ranny. Gokū chowa się pod stołem. kosmita budzi się, zakłócając pracę urządzeń elektrycznych w swojej sali i atakuje pielęgniarkę i ochroniarzy.