FANDOM

Początek końca. Pan robi na złość i odchodzi (pl. w anime Pan robi na złość i odchodzi) – Przyjaciele odlatują z Lud, na statku Pan gotuje posiłek,który nie smakuje Gillowi. Pan denerwuje się na niego. Przypadkowo słyszy, jak Trunks i Goku rozmawiają o powrocie na Ziemię i zastąpieniu jej Son Gotenem. Dziewczynka płacze, Gill podaje jej chusteczkę. Przyjaciele lądują na pustynnej planecie. Skolopendra atakuje ich i uszkadza im statek. Pan chce pomóc w naprawie, ale nikt nie chce jej pomocy więc odchodzi. Kończy jej się woda. Gill leci jej szukać. Pan mdleje i jest narażona na atak skolopendry, przed, którą ratuje ją robot. Gill odnajduje oazę z wodą i smoczą kulę, którą oddaje Pan. Pan godzi się z Gillem, którego wcześniej nie lubiła i tuli go. Odnajdują ich Gokū i Trunks, którzy uzupełniają zbiorniki z wodą i Trunks dziękuje jej i Gillowi. Mężczyzna przeprasza Pan i decyduje, że dziewczynka poleci z nimi dalej. Tymczasem Dolltaki trafia na planetę Gilla, gdzie tłumaczy się Myū. Okazuje się, że w fotelu siedzi Generał Rild, który ma rozkaz zabić guru. Po wykonaniu zadania Myū zleca mu pojmanie Gokū, Trunksa i Pan.