FANDOM

Dziki taniec w kosmosie. Tańcz i atakuj (pl. w anime Dziki taniec w kosmosie) –  to dziesiąty odcinek Sagi podróży kosmicznych i dziesiąty ogólny odcinek Dragon Ball GT.

Fabuła Edytuj

Son Gokū, Trunks i Pan dalej walczą z Moumami. Gokū orientuje się, że ich końce są słabo chronione. Przyjaciele dzięki sile i umiejętności latania wiążą ciała potworów na supełki. Splątane Mūmy są bezbronne. Tymczasem Bracia Parapara przeszukują ich statek, gdy nie znajdują kuli kibicują Ziemianom. Uporawszy się z pobliskimi Mūnami, przyjaciele zostają obezwładnieni przez braci Para Bara za pomocą wyczerpującego tańca. Bracia ustawiają głośniki i za pomocą melodii opanowują ciała przeciwników. Pierwszy poddaje się Gill, potem Pan, Trunks i Gokū. Gokū i reszta nie mogą przestać tańczyć, nawet biją się po twarzach. Jednak melodia przyciąga też Mūmy, które atakują braci, wtedy głośniki wyłączają się. Gokū i reszta uwalniają się i obezwładniają braci. Gokū je, Pan i Gill przeszukują statek braci. Gill czyta napis na ekranie komputera, który bierze jego słowa za komendę i leci na Lūd. Pan i Gill odlatują, Gokū i Trunks zostają. Tymczasem Dolltaki zmienia w lalki jeńców, którzy zaatakowali Lūd i dodaje ich energię do mocy Lorda Lūda.

Ważne wydarzenia Edytuj

  • Bracia Parapara wykonują Taniec Parapara na Gokū, Trunksie, Pan i Gillu.
  • Pan i Gill przypadkowo wyruszają na Planetę Lūd.

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Obiekty Edytuj

Pjedynki Edytuj

  • Gokū, Trunks i Pan vs. Mūmy
  • Gokū, Trunks i Pan vs. Bracia Parapara

Galeria Edytuj