FANDOM

Lord Lude. Nie tylko Gokū szuka smoczych kul (pl. w anime Nie tylko Songo szuka smoczych kul)Don Para, Son Para i Bon Para uciekają przed statkiem kosmicznym Son Gokū, Trunksa i Pan, którzy ruszyli za nimi w pościg. Przyjaciele ruszają za braćmi Para Bara, którzy ukradli im kulę oddaną przez mieszkańców planety za pomoc. Komputer proponuje braciom zaprowadzić wojowników na planetę zamieszkaną przez mięsożerne gąsienice, Mūmy. Parabara uciekają, a Trunks goni ich musząc po drodze ominąć pas meteorów, z ktorymi zderza się przez zbytnią pewność siebie. Pan jest wściekła. Bracia zawodzą ich na planetę Beehay. Sami lecą na planetę Lud, gdzie Dolltaki zmienia w lalkę najemnika, który nie zdobył smoczej kuli. Siłą mężczyzny zostaje dodana do mocy Lūda. dolltaki mówi braciom, że przeoczyli jedną kulę, ale pozwala im po nią wrócić. Bracia wracają na Beehay, gdzie nie rozchodzą się fale radiowe i Gil nie może namierzyć smoczej kuli. Moumy atakują Ziemian. Kiedy przyjaciołom nie udaje się uciec, opuszczają statek i walczą z gąsienicami, ale ich ataki odbijają się od głów potworów. Bracia wykorzystują sytuację iw chodzą na ich statek, by odnaleźć przeoczoną kulę.