FANDOM

Czarodziejskie wąsy. Trunks panną młodą (pl. w anime Czarodziejskie wąsy) – to siódmy odcinek Sagi podróży kosmicznych i siódmy ogólny odcinek Dragon Ball GT.

Fabuła Edytuj

Korzystając z radaru Son Gokū, Trunks i Pan namierzają smoczą kulę. Lądują na planecie, gdzie znajduje się kula i odnajdują wioskę. Przyjaciele próbują odzyskać smoczą kulę. Wioskę nawiedza trzęsienie ziemi. Mieszkańcy się boją. Pojawia się stwór Zūnama, który grozi, że trzęsienia ziemi będą coraz silniejsze, jeśli ludzie nie oddadzą mu jego wybranki. Leny. Jej ukochany, Doma, chce walczyć z potworem, ale ten wywołuje trzęsienie ziemi i odchodzi. Lēna mdleje. Gokū i Pan chcą wykraść smoczą kulę, ale mieszkańcy wioski jej pilnują. Trunks przebiera się w strój dziewczyny, zakłada perukę i podkłada się jako dziewczyna dla Zounamy. Zounama bierze go za swoją dziewczynę.

Główne wydarzenia Edytuj

  • Gokū, Trunks i Pan lądują na Planecie Kelbo.
  • Gokū zobaczył sześciogwiazdkową kulę o czarnych gwiazdkach we włosach Lēny.
  • Trunks przebiera się za kobietę, próbując oszukać Zūnamę.

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Objekty Edytuj

Ciekawostka Edytuj

  • Ten odcinek jest bardzo podobny do czwartego odcinka Dragon Ball "Przerażający Wūlóng", w którym potwór terroryzuje wioskę i domaga się żon. Muszą też ubrać silniejszego chłopca jako dziewczynę, aby pomóc w walce z bestią.

Galeria Edytuj