FANDOM

Dragon Ball GT, odcinek 02: Ja tu gram pierwsze skrzypce! Pan leci w kosmos!! (pl. w anime Pan wylatuje w kosmos) – to drugi odcinek Sagi podróży kosmicznych i drugi ogólny odcinek Dragon Ball GT.

Fabuła Edytuj

W Capsule Corporation trwają przygotowywania statku kosmicznego, którym Son Gokū ma zebrać smocze kule w kosmosie. Trunks, który odziedziczył firmę po dziadku ma spotkanie biznesowe z przedstawicielami innej firmy. Chłopiec ucieka przez okno, by polatać. Tam spotyka ojca, który informuje go o konieczności lotu w kosmos. Trunks nie jest pocieszony. Son Goten u mawia się na randkę z Palace. Również jego Vegeta ciągnie siła do swojego domu, by poleciał w kosmos. Cała rodzina Sona pomaga przy budowie statku. Z góry Capsule Corporation patrzą Się Vegeta wraz z Brą. Pan jest rozgoryczona, że nikt nie chce jej pomocy. Ze złości kopie w ścianę pojazdu uszkadzając go. Szkodę przykrywa szafką. Kiedy Gokū i Trunks znajdują się w środku statku, dziewczynka ukrywa się tam i odlatuje z nimi pozostawiając Gotena na Ziemi. Bulma na swoim monitorze zauważa awarię.

Ważne wydarzenia Edytuj

  • Dwóch przestępców porywa Gokū, by użyć go do okupu.
  • Gokū, Trunks i Pan wylatują w kosmos w poszukiwaniu smoczych kul z czarnymi gwiazdkami.

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Objekty Edytuj

Bitwy Edytuj

  • Pan vs. Uczniowie Mister Satana

Ciekawostka Edytuj

  • Ten odcinek miał najwyższą ocenę dla serii Dragon Ball GT na Fuji TV, z 19.7% udziałem w rankingu.

Galeria Edytuj