FANDOM

Chmurka Kintō Żółwiego Pustelnika (jap. 亀仙人のキント雲 [Kamesen'nin no Kinto'un], ang. The Turtle Hermit's Kinto Un/The Nimbus Cloud of Roshi) – otóż gdy  

Dragon Ball 003 Chmurka Kintō Żółwiego Pustelnika
Seria LogoDB.png
Saga Saga Pilafa
Numer odcinka DB, odcinek #003
Adaptowane rozdziały DB, rozdział #003 i #004
Premiera w Japonii 12.03.1986r.
Poprzedni odcinek Rety, rety, rety! Nie ma kulek!
Następny odcinek Zły
nasi przyjaciele wyruszyli do wioski terroryzował ją dziwny, aczkolwiek potężny stwór. Porywał tylko dziewczynki. Pojawiał się codziennie i zabierał najładniejsze dziewczyny z wioski. Gdy trafili tam Gokū i Bulma, wioska była opustoszona. Wtedy chcieli wejść do mieszkania, lecz drzwi były zamknięte. Wtedy wydarzyła się śmieszna gafa, otóż mały Son wywalił drzwi z pięści, że aż zrobił dziurę. Bulma wyśmiała go i powiedziała że drzwi były otwarte. Gdy weszli do środka, nagle wieśniak chciał mu przyłożyć z siekiery. Strata czasu, bo nasz malec jest niezwykle silny i nic mu się nie stało. Ten się zdziwił, że siekiera była rozwalona w drobny pył. Chwilę potem starsza kobieta pokazała im kulę smoka. Bulma zaproponowała, że jak uwolnią wioskę od potwora w zamian da kulę. Obmyślili  plan jak pokonać groźnego potwora, który co dzień terroryzuje wioskę i ich mieszkańców. Postanowili że Gokū będzie robić za dziewczynę. I nagle zjawia się zły potwór. Potem stwierdził, że jest ładną dziewczynką. A mały bohater w spódniczce poszedł się załatwić. Ten to widząc wpadł w ogromny szał. Wtedy mały saiyanin ruszył do dzieła i zdjął z siebie tę spódniczkę. Gdy miało dojść do walki, potwór się wycofał i uciekł. Nasi bohaterowie odkryli, że jest to prosiak, który potrafi się transformować tylko na 5 minut. Przywiązali go na sznurek i gdy  prosiak chciał zamienić się w mrówkę, na to: "Gdy zamienisz się w mrówkę, zgniotę cię". Wydawałoby się, że te dziewczynki są terroryzowane, ale tak naprawdę żyły lepiej niż u siebie w rodzinnych stronach. Mieszkały w pałacu, i gdy przyszli po nie rodzice, one powiedziały: "Po coś wy tu przyszli, nam tu jest dobrze". 

  • Prosiak zwie się Oolong.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki