FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Dragon Ball: Siemka! Son Gokū i przyjaciele powrócili!! – akcja filmu rozgrywa się dwa lata po tym jak unicestwiono Majin Bū. Mister Satan organizuje przyjęcie w swoim nowo zbudowanym hotelu. Początkowo Son Goku i Chichi nie są co do tego przekonani, jednak gdy Gohan powiedział, że będzie tam dużo jedzenia, Gokū automatycznie się zgodził.

FabułaEdytuj

Na przyjęciu spotykają się wszyscy przyjaciele, między innymi Gokū, VegetaPiccolo, Bulma, Videl, a nawet Północny Kaiō, Ro Kaioshin i Kaiōbito. Impreza jest bez zakłóceń, dopóki nie przylatuje Table, młodszy brat Vegety, wraz z małżonką. Mówi, że goni go dwóch kosmitów, Avo i Cado. Rzeczywiście niedługo później na Ziemi pojawiają się bracia. Gokū wymyślił, że ten kto wyrwie najdłuższą rzodkiewkę, będzie mógł się z nimi rozprawić. Wygrywa Trunks, jednak Gokū mówi, że Goten mu pomoże. Z pomocą Gohana chłopcy sobie dobrze radzą, dopóki Avo i Cado nie złączyli się tworząc Avocado. Wtedy również Trunks i Goten musieli zmienić się w Gotenksa. Wtedy również Gotenks jest na prowadzeniu, aż w końcu po wielu technikach (które zniszczyły cały hotel) Avocado tworzy wielką kulę zniszczenia. Wtedy Gokū i Vegeta ruszają do akcji, ale Gokū wykiwał Vegetę (robiąc żart "Vegeta, zobacz tam!") i sam pokonał Avocado. Jednak bracia Avo i Cado nawracają się, i razem z resztą świętują.

PostacieEdytuj

GłówneEdytuj

  • Trunks
  • Goten
  • Son Gokū
  • Vegeta
  • Son Gohan

DrugoplanoweEdytuj

  • Bulma
  • Chichi
  • Table
  • Videl

NegatywneEdytuj

  • Avo
  • Cado

ResztaEdytuj

  • Gure
  • Rō Kaiōshin
  • Kaiōbito
  • Północny Kaiō
  • Majin Bū