FANDOM

Dracula Man
Dracula man1.jpg
Imię w anime Wampir
Imię w mandze Dracula Man
Płeć Mężczyzna
Rasa Demon
Data urodzin Rok 176
Głos Kobayashi, Yuko

Dracula Man (jap. ドラキュラマン [Dorakyuraman]) – wampir, który pojawia się w Dragon Ball. Jest jednym z przeciwników, których pokonanie warunkuje darmową przepowiednie Baby Guli (normalnie takowa kosztuje 10 mln Zeni). Techniką walki Draculi jest boks tajski, jako wampir potrafi zamienić się w nietoperza, a także wysysać ludzką krew. 

180px-FangstheVampireKrillin.png

Dracula Man wysysający krew Kuririna

Biografia:Edytuj

Draculę poznajemy poraz pierwszy  w odcinku "Pięciu przeciwników", w którym Goku i jego przyjaciele próbują dowiedzieć się, gdzie znajduje się ostatnia Smocza Kula. Radar nie wskazuje jej położenia, dlatego Mistrz Roshi sugeruje, żeby udali się do wróżki Baby Guli (jego siostry), która jest czarownicą, więc umie zobaczyć położenie Smoczej Kuli. Okazuje się, że bohaterowie muszą pokonać pięciu wojowników, a Dracula jest pierwszym z nich.

Kulilin walczy z Draculą z uśmiechem na twarzy, ale wróg zmienia się w nietoperza. Zaskoczony Kurilín nie unika ataku Draculi i ten wysysa jego krew. To sprawia, że Kurilín traci równowagę. Dracula pokonuje bohatera wyrzucając go z areny. Później, Dracula walczy z Puarem i Upą. Ta dwójka pokonuje go za pomocą czosnku i krzyża. Kiedy Dracula zamienia się w nietoperza, Pǔěr używając przemiany, zamienia się w dłoń i wrzuca go do wody, tym samym eliminując go.

Ciekawostka:Edytuj

  • Alternatywna nazwa, człowiek Dracula, pochodzi od tytułowego hrabiego wampirów z powieści Brama Stokera pt. "Drakula".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki