FANDOM

Doma (jap. ドマ [Doma]) – postać epizodyczna występująca w serii Dragon Ball GT. Jeden z wojowników planety Gelbo, narzeczony Lēny.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga podróży kosmicznych Edytuj

Przy pierwszym spotkaniu z Gokū, Trunksem, Pan i Gillem nie podoba mu się to, że bez zaproszenia wchodzą do jego domu i nie wie nic o Smoczej kuli z czarnymi gwiazdkami, którą ma jego narzeczona, mówi naszym bohaterom, że mieszkańcy Kelbo spodziewają się Zūnamy. Doma z resztą mieszkańców ugaszczają Gokū i spółkę. Jest trochę przerażony Zūnamą, który nadchodzi. Doma krzyczy do Lēny, która wyszła na spotkanie z Zūnamą i mówi żeby wróciła. Po jego odejściu Doma chce powstrzymać Zūnamę razem z Pan i resztą. Doma i spółka obserwują rozmowę przebranego Trunksa za Lēnę, który rozmawia z Zūnamą, który go zabiera. Doma i reszta idą za nimi, Zūnama zauważył ich we swojej jaskini, ale potwór po chwili zasną z powodu przedawkowywania alkoholu, więc Doma uciął mu jednego wąsa drugiego nie zdążył, bo potwór chuchną i tym odrzucając Domę. Po wyjaśnieniu przez Pan sposobu trzęsienia ziemi u potwora, Doma zdał sobie sprawę z tego, że tak naprawdę tego nie potrafi, a on i inni mieszkańcy byli mu przez tyle lat posłuszni. Zūnama przyznał się, że ich oszukiwał i powiedział, że nadchodzi potężne trzęsienie tym razem nie kłamiąc, potwierdził to Gill wypowiadając ''zbliża się niebezpieczeństwo''. Nasi bohaterowie wraz z Zūnamą uciekają przed wybuchem wulkanu Gokū użył Kamehame-Ha, które wszystkich odepchnęło z dużą prędkością i tym bezpiecznie uciekli. Doma i mieszkańcy Kelbo pozwolili Zūnamę zostać w ich wiosce, ale pod warunkiem, że będzie im mówić, kiedy ma nadejść trzęsienie. Przed odlotem zapoznanych przyjaciół, Doma jest świadkiem kradzieży smoczej kuli przez Bon Pare i gdy Gokū i spółka natychmiast wsiadają do swojego statku kosmicznego za pogoń Braci Parapara.

Galeria Edytuj