FANDOM

Dolltaki (jap. ドルタッキー [Dorutakkī]) – jest oszustem, który służy Doktorowi Myū. Jest arcykapłanem kultu Lūd i kontroluje wielkiego maszynomutanta o imieniu Lūd.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga podróży kosmicznych Edytuj

Pierwszy raz go widzimy gdy uderza Gilla nogą i zabiera Pan w postaci lalki, potem przypatruje się walce Mutchy Motchy'ego i Gokū. Zamierza przebudzić Lorda Lūda, więc podstępem zamienia w lalki wyznawców, i swoich podwładnych (rycerzy). Potem napotyka Gokū i Trunksa i uruchamia Lorda Lūda, ucieka z Pan aby się z nią pobawić (ubrać). Miał już zmienić jej koszulkę ale zawołał go Doktor Myū, który prosi aby przyniósł smocze kule. Myū obwinia Dolltaki'ego przez to, że Lūd sobie nie radzi z Gokū i Trunksem. Miū karze Dolltaki'emu rzucić Pan Lūdowi aby ją wessał i zwiększył swoją moc, Dolltaki nie chce jej porzucić, więc Miū przyciska guzik i tym zamienia go też w lalkę. Jego i Pan porywa wiatr, spadają na pole walki i zostają wessani przez Lūda.

Dolltaki (1) (DBGT, odc. 013)

Dolltaki szuka ubrania dla Pan

Dolltaki wrócił do swojej formy we wnętrzu Lūda i zostaje spoliczkowany i bity przez Pan. Osoby wessane buntują się na Dolltaki'ego bo ich okłamał ale Pan ich uspokaja. Dolltaki nie chce powiedzieć Pan jak się z tond wydostać, więc Bracia Parapara zaczęli tańczyć, Dolltaki dał się ponieść tańcu i przypadkiem wyjawia jaki jest słaby punkt Lūda. Po pokonaniu Lūda wszyscy wessani wydostali z jego ciała a Dolltaki odlatuje swoją małą kapsułą kosmiczną. Dalltaki przyleciał na planetę M-2, myślał, że zastał tam Doktora Miū ale to był Generał Rild zaniepokojony Dolltaki próbował odejść ale Rild zabił go pociskiem ki.

Występ w grze Edytuj

Dollataki pojawia się w grze Dragon Ball GT: Transformation

CiekawostkaEdytuj

  • Dolltaki uwielbia zabawę lalkami. Pierwsza sylaba jego imienia Doll po angielsku oznacza lalkę.

Galeria Edytuj