FANDOM

Doktor Whellow (jap. Dr.ウィロー [Dokutā Wirō], pl. w anime Doktor Łiloł, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. Le Docteur Willow)ziemski naukowiec, bioinżynier opętany żądzą zdobycia ciała najsilniejszego atlety na Ziemi.

Doktor Whellow (06) Kōchin i Whellow po ekstrakcji II

Kōchin wraz z odizolowanym mózgiem Whellowa

W niewyjaśnionych widzowi Dragon Balla okolicznościach z pomocą swojego sługi i współpracownika Dra Kōchina Whellow zdołał oddzielić swój mózg od ciała i umieścić go w specjalnym pojemniku zapewniającym doktorowi pozornie wieczne życie. W bliżej nieokreślonym czasie, jaki upłynął od ekstrakcji mózgu, naukowiec stał się więźniem własnego laboratorium, które zostało pogrążone pod wielowarstwową pokrywą lodową.

Dzięki pracy Doktora Kōchina, oddanego asystenta, który to zebrał smocze kule i wypowiedział życzenie przed Shén Lóng'em, po wielu latach Dr. Whellow odzyskuje wolność. Razem układają strategię działania, która ma na celu zdobyć dla doktora nowe ciało oraz zapewnić obydwu naukowcom panowanie nad światem.

Szacunki doktorów wykazują, że Muten Rōshi jest najsilniejszą istotą stąpającą po Ziemi. Whellow rozkazuje Kōchinowi udać się wraz ze stworzonym przez doktorów oddziałem sztucznych ludzi - Biomanów - do Kame House, skąd ma ów porwać Rōshiego.

Ten artykuł wymaga rozbudowy. Wiesz, co się dalej działo z Drem Whellowem? Uzupełnij go!

GlaeriaEdytuj