Fandom

Dragon Ball Wiki

Doktor Myū

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Doktor Myū
22-06.jpg
ドクター・ミュー
Dokutā Myū
Imię w anime Doktor Miu
Imię w mandze nie występuje
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DBGT, odcinek #13
Występuje LogoDBGT.png
Rasa Maszynomutant
Data urodzin Rok 740
Zginął 1. Został zabity przez Baby'ego.
2. Zabił go Super #17.
Pochodzenie nieznane
Miejsce zamieszkania nieznane
Poziom bojowy nieznana
Głos Kazuyuki Sogabe
Znaczenie imienia brak danych
Pokrewieństwa
  • Baby (twór)
  • Gill (twór)
  • Generał Rild (twór)
  • #17 z Piekła]] (współtwór)
  • Super #17 (współtwór)
  • Dr Gero (współpracownik)
  • Doktor Myū (jap. ドクター・ミュー [Dokutā Myū], pl. w anime Doktor Mju, fr. Professeur Myû, ang. Dr. Myuu) – szalony naukowiec, zimny i pozbawiony skrupułów kosmita, pragnący opanować Wszechświat. Jest mutantem, stworzonym przez Baby'ego i zaprogramowanym, by odnaleźć i odtworzyć jego szczątki.

    Aby osiągnąć swój wymarzony cel zbudował setki robotów, m.in. Gilla i Generała Rilda. Był także odpowiedzialny za ostateczne powstanie Baby'ego, mutanta, stworzonego z komórek króla Tsufulian. To on odnalazł dryfujące w kosmosie szczątki Tsufilianina wysłane niegdyś przez jego ród. Po doprowadzeniu Baby'ego do „ostatecznej formy”, jego twór sprzeciwił się mu, opanował jego ciało, następnie pozbawił go życia, udając się na poszukiwanie nowego żywiciela.

    Po śmierci, podczas pobytu w Piekle Myū napotkał Dr. Gero i wspólnie obmyślili plan zemsty na Son Gokū. Ich koronnym dziełem, mającym zabić Saiyanina, i tym samym dokonać aktu zemsty, był |Nowy #17, który wydostał się z Piekła i wyruszył na Ziemię. Tam, po scaleniu z ziemskim Numerem Siedemnaście utworzył niezwykle potężny model, nazwany Super #17. Paradoksalnie nieco wcześniej obaj naukowcy zostali zlikwidowani przez swój wynalazek. Dalsze losy Dr. Myū nie są znane.

    CiekawostkaEdytuj

    • Wnioskując z tego, iż Myū nie został wskrzeszony, a wydostał się z Zaświatów i „powrócił” do świata realnego, a następnie zginął jego dusza przestała istnieć[1].

    GaleriaEdytuj

    Dr.Myuu.gif

    Doktor Myū spoglądający w holomapę.

    Myu (2).jpg

    PrzypisyEdytuj

    1. W Sadze Majin Bū Gokū ostrzegał Vegetę, że gdy powtórnie zginie, to zniknie na dobre.

    .

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki