FANDOM

Death Ball
180px-Frieza9.jpg
デスボール
Desu Bōru
Nazwa w mandze ?
Nazwa w anime ?
Twórca Freezer
Debiut w anime DBZ, odcinek #094
Użytkownicy
  • Chilled
  • Freezer
  • Cooler
  • Ile razy była używana i kiedy 1. Przez Chilleda na planecie Plant.

    2. Przez Freezera w kosmosie w walce z Bardockiem - zniszczenie planety Vegety. 3. Przez Freezera na planecie Namek podczas walki z Gokū 4. Przez Freezera, na Ziemi, w walce z Trunksem z przyszłości. 5. Przez Coolera na Ziemi, w walce z Sonem.

    Używana w LogoDBZ.jpgLogoDBGT.png
    Tłumaczenie nazwy "Death Ball", to po angielsku "kula śmierci".

    Death Ball (jap. デスボール [Desu Bōru], pl. w anime ?, pl. w mandze ?, fr. Boule de la mort, ang. Supernova) – najpotężniejsza technika Chilleda, Coolera i Freezera. Pierwszy raz widzimy tę technikę w pobliżu planety Vegeta, kiedy Imperator we własnej osobie postanawia raz na zawsze stłumić powstanie Saiyan pod wodzą Bardocka. Atak nią był tak potężny, że zniszczył całą planetę, a samego przywódcę rebelii przeniosło w czasie do ery rządów Chilleda. To właśnie tym atakiem Changelingi kończyli życie każdej planety która się im sprzeciwiła.

    Informacje Edytuj

    Atak ten, podobny do Beerus Damy, polega na stworzeniu małego rdzenia z czystej energii, a następnie gwałtownemu doładowywaniu go do rozmiarów pozwalających zniszczyć jądro planety a tym samym unicestwić cały glob. Na mniejszą skalę Freezer użył tej techniki w walce z Son Goku jednak kula śmierci została przedwcześnie pochłonięta przez Genki-Dame. Kolejny raz tyran użył jej w walce z Sonem już w formie Super Saiyanina do "przepalenia" się przez całą planetę i uszkodzenia jądra Nameku nie doprowadzając jednak do natychmiastowej anihilacji. Atak ten w późniejszym czasie użyty został w walce z Trunksem z przyszłości, jednakże Saiyanin zdołał ją bez trudu odepchnąć i posłać Imperatora do Piekła siekając go mieczem na kawałki.

    4155732-4172475604-friez.gif

    Moment zagłady Planety Vegeta.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki