FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Cus (jap. クス [Kusu])Anielica Dziesiątego Wszechświata oraz najsilniejsza osoba zamieszkująca to uniwersum; opiekunka Rummshiego, siostra Whisa, najstarsze dziecko Daishinkana.

Wygląd Edytuj

Jest niską i drobną dziewczyną o białych włosach, które nosi splecione z jednej strony głowy w warkocz. Ubrana jest podobnie jak inne Anioły. Cus ma fioletowe oczy oraz niebieskawą cerę. Ma laskę koloru żółto-ciemnoróżowego.

Osobowość Edytuj

Osobowość Cus jest jednakowa jak u innych aniołów. Jest spokojna, miła i wesoła. Jednak podczas gdy w Turnieju Mocy jej wszechświat odpada jest zrozpaczona i smutna.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga przetrwania wszechświataEdytuj

Przed turniejem mocy jest w swoim wszechświecie, gdzie dobrze się bawi. Próbuję ona pocieszyć zdenerwowanego Rummshiego. Wraz ze swoim wszechświatem przychodzi na turniej mocy. Pierwsza z ich wszechświata odpada Lilibeu. Jednak Cus nie reaguje na jej przegraną. Jednak Rummshi jest wściekły na nią i zależy mu na wygranej w turnieju. Po odpadnięciu ostatniej osoby z jej wszechświata jest smutna, że odpadła. Dzięki życzeniu Siedemnastki jej wszechświat ożywa. Po turnieju Mocy wraz ze swoimi przyjaciółmi i kompanami wraca z powrotem do swojego wszechświata jak i wszystkie Wszechświaty.

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: saga przetrwania wszechświata.

Ciekawostki Edytuj