FANDOM

Cumber (jap. カンバ (悪のサイヤ人) [Kanbā (Aku no saiya-jin)])Saiyanin, podwładny Fu, jeden z głównych antagonistów sagi Więziennej Planety w Super Dragon Ball Heroes.

Wygląd Edytuj

Cumber (8) (SDBH, odc. 003)

Bez kaftana

Kiedy pierwszy raz się pojawia, Cumber ma biały kaftan bezpieczeństwa z emblematami Fu na klatce piersiowej oraz kaganiec na ustach. Jego włosy są długie i czarne, przypominają fryzurę Raditza, oczy ma czerwone (czasami zanikają mu źrenice i tęczówki). Pod kaftanem bezpieczeństwa nosi czerwoną koszulkę.

Charakter Edytuj

Ta sekcja wymaga treści. Jeśli znasz Cumbera osobiście bądź nawet ze słyszenia, prosimy, uzupełnij ją!

Historia Edytuj

Super Dragon Ball Heores (anime) Edytuj

Saga Więziennej Planety Edytuj

Na początku sagi Cumber śpi w inkubatorze w siedzibie Fu. Uwięziony na terenie wulkanicznym, Cumber uwalnia się z więzienia i wyrusza na Zielony teren, tam walczy z Gokū i Vegetą. Ki jego aury infekuje Son Gokū. Potem zostaje zaatakowany przez Vegetę, Coolera i Trunksa z przyszłości, którego dusił. Widzi scalenie Gokū i Vegety. Zostaje wyzwany do walki przez Vegetto. Cumber walczy z Vegetto, który przełamuje jego pierwszy atak, drugi atak Saiyanina zmusza bohatera do użycia Kaiō-kena, trzeci do użycia Final Kamehame-Ha. Cumber odpiera jego ataki i używa sztucznego księżyca, by zmienić się w Ōzaru. W tej formie pokonuje Vegetto. Gokū, Vegeta i Trunks próbują bezskutecznie uciąć mu ogon. Fuu niszczy sztuczny księżyc i każe mu walczyć w podstawowej formie. Ta sekcja wymaga treści. Wiesz, co się wtedy działo? Prosimy, uzupełnij ją!

Super Dragon Ball Heores (gra) Edytuj

Kiedy Cumber pierwszy raz pojawia się w zwiastunie serialu SDBH i atakuje Son Gokū i Vegetę, Fu wypowiada kwestię, w której mówi, że najwspanialszy eksperyment we wszechświecie w końcu się ziścił[1]. Słowa Demona można interpretować na wiele sposobów, jednym z nich może być, że Cumber jest tak naprawdę sztucznie stworzonym Saiyaninem, wynikiem jednego z eksperymentów prowadzonych przez Fu.

Techniki Edytuj

  • Technika latania  - umiejętność pozwalająca unosić się w powietrzu przy użyciu ki.
  • Kikōha - podstawowa forma fali energii.
  • Infekcja - zainfekował Gokū, który dotknął jego aury. Po czym stracił kontrolę nad sobą.

Formy i transformacje Edytuj

Cumber (12) (SDBH, odc. 003)

Ōgon Ōzaru Edytuj

Po raz pierwszy Cumber osiąga tę formę w SDBH UVM4. Potem forma ta pojawia się w anime Super Dragon Ball Heroes. W tej formie bardzo ciężko go powstrzymać. Jest bardzo szybki, silny i wytrzymały. Odcięcie ogona jest prawie nie możliwe ze względu na jego szybkość. Jedynym możliwym punktem pokonania tej formy jest odcięcie od źródła mocy (power ball).

CiekawostkiEdytuj

  • W pierwszym zwiastunie serialu SDBH Vegeta mówi, że nigdy dotąd nie czuł od nikogo aż tak złej ki.

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W oryginale „宇宙一楽しい実験はいよいよ本番だ”, co można dosłownie przełożyć „Najprzyjemniejszy we wszechświecie eksperyment w końcu się urzeczywistnia”.