Fandom

Dragon Ball Wiki

Chilled

1264strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij

Chilled
Chilled podczas walki z Bardockiem.jpg
チルド
Chirudo
Imię w anime Nie występuje
Imię w mandze Brak polskiej wersji.
Inne imiona Chilled-sama
Płeć Nieznana
Debiut w mandze DB: Episode of Bardock, rozdział #1
Debiut w anime DB: Episode of Bardock
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Changeling
Zginął 1. W wyniku ran odniesionych w walce z Bardockiem zginął będąc leczonym na swoim statku kosmicznym.
Pochodzenie Nieznane
Miejsce zamieszkania Piekło
Poziom bojowy Nieznana
Głos Ryūsei Nakao
Znaczenie imienia „Chilled” pochodzi z jęz. angielskiego i oznacza „schłodzony”.
Pokrewieństwa
  • Cold Daiō (prawdopodobnie ktoś w rodzaju potomka)
  • Cooler (daleki krewny)
  • Freezer (daleki krewny)
  • Kyabira (sługa
  • Torbi (sługa)
  • Chilled (jap. チルド [Chirudo], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji) – jest najstarszym z rodu Changelingów, poznaliśmy go w wyniku przeniesienia się Bardocka w przeszłość.

    Jako pierwszy okupował on planetę Plant, jeszcze przez pojawieniem się na niej Tsufulian i Saiyan. Jedyną rasą , która wtedy żyła na tej planecie, byli Plantianie. W celu okupacji, wysłał dwóch swoich sług na tę planetę, gdy ci zostali zabici, sam pofatygował się w celu sprawdzenia, co się dzieje. Okazało się, że na planecie Plant w niewyjaśnionych okolicznościach pojawił się Bardock. Chilled podjął walkę z Saiyaninem. Z góry faworytem był Chilled, pobił Bardocka i w momencie, w którym miał zmiażdżyć mu głowę wtrącił się Berry. Tyran wystrzelił w niego ostrzegawczo kikōhą. Bardock przejął się tym, że coś może się stać jego jedynemu przyjacielowi, wściekł się i uwolnił drzemiące w nim siły Super Saiyanina. Razem z Chilledem rozpoczęli pojedynek na kikōhy, wygrał Bardock, wysyłając ledwie żywego przeciwnika na orbitę planety Plant. Chilled przechwycony przez swoich ludzi, był uzdrawiany w specjalistycznej maszynie, po odzyskaniu przytomności rozkazał swoim ludziom powiadomić resztę rodziny, aby strzegli się tajemniczych istot zwanych Super Saiyanami, po czym umarł.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki