FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Chén Dà Quán
Chén (infoboks)
陳大拳
(陳大拳)
Chén dà quán
(Chin tai ken)
Imię w anime Czin Tajken
Imię w mandze Nie występuje.
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje.
Debiut w anime DB, odcinek #080
Występuje LogoDB
Rasa Ziemianin
Data urodzin Rok 730
Zginął 1. Zginął podczas ataku Majin Bū na Ziemię.

2. Zginął kiedy Złoty Freezer wysadził Ziemię.

Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Poziom bojowy nieznany
Głos Shinji Ogawa
Znaczenie imienia „陳大拳, chén dà quán” to po chińsku „stara duża pięść” lub „odsłonięta duża pięść”.
Pokrewieństwa
  • Chén Xiǎo Quán (syn i uczeń)
  • Son Gokū (uczeń i przyjaciel)
  • Chén Dà Quán (chiń. 陳大拳 [ Chén dà quán], jap. 陳大拳 [Chin tai ken], pl. w anime Czin Tajken, pl. w mandze nie występuje)Ziemianin, mistrz sztuk walki, mentor Najwyższej Gwiazdy, znawca techniki Gensei-ken.

    Son Gokū spotyka go podczas treningu do Tenka-ichi Budōkai 22. Bàoyá Shēng Lóng, młodszy brat jego rywala Bàoyá Tiān Lóng'a oskarża syna Dà Quána Chén Xiǎo Quána o kradzież portfela. Shēng Lóng nasyła swoich uczniów na Xiǎo Quána, jednak ci zostają błyskawicznie obezwładnieni przez Dà Quána. Kiedy Shēng szykuje się do ucieczki, Dà Quán dostaje ataku choroby. Shēng chce zaatakować Dà Quána, kiedy mały Gokū odwraca jego uwagę, wysypując zawartość znalezionego portfela, dzięki czemu chroni chorego mistrza Najwyższej Gwiazdy.

    Son Gokū rzuca wyzwanie Chén Dà Quánowi i obaj staczają krótki pojedynek w dojō Najwyższej Gwiazdy. Walka zostaje przerwana z powodu kolejnego ataku choroby. W niedługim czasie w ramach Królewskiego Turnieju Króla Wontona Chén Dà Quán ma stoczyć pojedynek z mistrzem Panterzego Kła. Zwycięska szkoła ma otrzymać przywilej nauczania sztuk walki. Z powodu choroby Dà Quán zaniemaga. W zastępstwie chorego startuje Son Gokū i wygrywa pojedynek.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki