FANDOM

Cell z teraźniejszości (jap. 現在のセル (現在の人造人間21号) [Genzai no Seru (Genzai no Jinzōningen Ni Jū Ichi Gō)], pl. w anime Komórczak, pl. w mandze Cell, fr. Cell, ang. Cell) – jest to sztuczny człowiek, zaprojektowany przez Doktora Gero.

HistoriaEdytuj

Po wielu latach badań i nieudanych eksperymentów naukowiec zrezygnował z pracy nad nim. Zostawił jednak włączony główny komputer. Owa maszyna nieustannie prowadziła kalkulacje i łączyła komórki w coraz to doskonalszą formę. Aż po latach „produkcji” udało jej się skonstruować zarodek Cella. Gdy Wojownicy Z z rozmowy Piccolo i Cella z przyszłości dowiedzieli się, że ów android jest właśnie konstruowany w podziemiach Laboratorium Dr. Gero, ruszyli, aby go zniszczyć. Na miejsce przybyli Kulilin i Trunks z przyszłości, zbadali oni to laboratorium i zniszczyli doszczętnie komputer szalonego naukowca wraz z wszystkimi zapiskami odnośnie produkcji nowych androidów, tak, aby nigdy nie powstały. Zachowali tylko plany budowy #17, które były potrzebne Bulmie do pracy nad kontrolerem wyłączającym androidy). Cellowi z teraźniejszości nigdy nie było dane rozwinąć formy doskonałej, ani nawet przybrać postaci jajka.