FANDOM

Caulifla
Caulifa 1
カリフラ
Karifura
Płeć Kobieta
Debiut w anime DBS, odcinek #088
Występuje Dragon Ball Super Logo
Rasa Saiyanka
Pochodzenie Szósty Wszechświat
Miejsce zamieszkania Szósty Wszechświat
Głos Yuka Komatsu
Znaczenie imienia
  • Jej imię pochodzi od nazwy gatunkowej Myrciaria cauliflora z rodziny mirtowatych, drzewa lub krzewu którego jadalne okrągłe owoce wyrastają z pnia i przypominają narośle na pniu. Jest jeszcze pnącze Popowia cauliflora z rodziny flaszowatych, ale ono nie ma jadalnych owoców, a imiona Saiyan pochodzą od owoców i warzyw.
  • Albo od kalafiora (cauliflower)
  • Pokrewieństwa
  • Renso (starszy brat)
  • Kale (protegowana)
  • Cabba (kompan)
  • Caulifla (jap. カリフラ [Karifura])Saiyanka z Szóstego Wszechświata, młodsza siostra Renso, członkini drużyny Champy podczas Turnieju Mocy. Widzimy ją po raz pierwszy podczas sparingu, kiedy pokonała wszystkich przeciwników. Renso poleca ją Cabbie jako uczestniczkę turnieju zamiast siebie.

    Wygląd Edytuj

    Czarne długie włosy, czarne oczy, jasna cera, szczupła i drobna, kiedy się denerwuje przybiera na masie mięśniowej.

    Charakter Edytuj

    Caulifla jest bardzo pewna siebie i dumna oraz oschła w stosunku do obcych, a także konfliktowa i temperamentna. Dowództwo nad gangiem oraz fakt skonfliktowania z Oddziałem Obrony Sadal wskazuje, że ma tendencję do wchodzenia w konflikty z prawem. Ogółem osobowością bliżej jej do Saiyan z Siódmego Wszechświata, a nie Szóstego. Pomimo tego Caulifla potrafi być troskliwa, szczególnie wobec swojej protegowanej Kale, którą traktuje niemal jak siostrę i wobec której zawsze jest łagodna. Nieśmiałość i nadwrażliwość Kale ani trochę jej nie denerwują, a gdy ktoś obraża jej protegowaną, to zawsze jej broni. Po tym jak Cabba nauczył ją transformacji w SSJ, ubyło jej nieco egoizmu i zgodziła się na udział w Turnieju Mocy, który miał zadecydować o przetrwaniu Szóstego Wszechświata, lecz głownie dlatego, by zmierzyć się z innymi silnymi wojownikami. Gdy jednak zorientowała się, że Kale w formie SSJ Bōsō naprawdę próbuje zabić Cabbę, natychmiast pospieszyła kompanowi z odsieczą, a następnie ciepłymi słowami uspokoiła protegowaną.

    Historia Edytuj

    Saga przetrwania Wszechświata Edytuj

    Cabba uczy ją stawania się SSJ. Stara się ją zdenerwować komentując jej piersi, kiedy to się nie udaje, uczy ją kumulować ki między łopatkami. Caulifla w końcu zmienia się w SSJ i prosi Cabbę, by nauczył też przemiany Kale.

    Podczas turnieju Caulifla ratuje Kale przed dwoma kosmitami. Obu wyrzuca za ring. Potem walczy z Goku, chce stać się Blue, ale nie daje rady. Gokū pokazuje jej jak osiągnąć SSJ2. Kobieta próbuje przekonać Kale, żeby zmieniła się w SSJ się to udaje, Caulifla musi zejść z pola walki. Razem z Hitem, który ratuje ją przed wypadnięciem za ring ogląda walkę przyjaciółki. Kiedy Jiren pozbawia Kale przytomności, Caulifla zabiera ją w bezpieczne miejsce. Caulifla odnosi Kale w bezpieczne miejsce. Dziewczyna rozmawia z Gokū, który chce z nią walczyć. Kobiety zostają zaatakowane przez Żołnierzy Dumy. Saiyanka sama z nimi walczy. Mimo ran chce ochraniać Kale, która zmienia się w SSJ i razem odpierają atak żołnierzy. Kiedy Caulifla mówi Kale, że jest z niej dumna, ta zmienia się w swoją najsilniejszą formę i razem wyrzucają 4 żołnierzy za ring. Kale traci przytomność, Caulifla zanosi ją w bezpieczne miejsce. Razem oglądają walkę Hita z Dyspo i Kunshim i martwią się o kolegę. Caulifla chce pomóc Hitowi, ale wyręcza ją Gokū.

    Osiągnięte poziomy Edytuj

    Ciekawostki Edytuj

    • Poza Violą, występującą w Dragon Ball Heroes, Caulifla jest pierwszą Saiyanką z głównej linii Dragon Balla która osiągnęła SSJ.

    Galeria Edytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki