FANDOM

Caulifla (jap. カリフラ [Karifura])Saiyanka z Szóstego Wszechświata, młodsza siostra Renso, członkini drużyny Champy podczas Turnieju Mocy. Widzimy ją po raz pierwszy podczas sparingu, kiedy pokonała wszystkich przeciwników. Renso poleca ją Cabbie jako uczestniczkę turnieju zamiast siebie.

Wygląd Edytuj

Czarne długie włosy, czarne oczy, jasna cera, szczupła i drobna, kiedy się denerwuje przybiera na masie mięśniowej.

Charakter Edytuj

Caulifla jest bardzo pewna siebie i dumna oraz oschła w stosunku do obcych, a także konfliktowa i temperamentna. Dowództwo nad gangiem oraz fakt skonfliktowania z Oddziałem Obrony Sadal wskazuje, że ma tendencję do wchodzenia w konflikty z prawem. Ogółem osobowością bliżej jej do Saiyan z Siódmego Wszechświata, a nie Szóstego. Pomimo tego Caulifla potrafi być troskliwa, szczególnie wobec swojej protegowanej Kale, którą traktuje niemal jak siostrę i wobec której zawsze jest łagodna. Nieśmiałość i nadwrażliwość Kale ani trochę jej nie denerwują, a gdy ktoś obraża jej protegowaną, to zawsze jej broni. Po tym jak Cabba nauczył ją transformacji w SSJ, ubyło jej nieco egoizmu i zgodziła się na udział w Turnieju Mocy, który miał zadecydować o przetrwaniu Szóstego Wszechświata, lecz głownie dlatego, by zmierzyć się z innymi silnymi wojownikami. Gdy jednak zorientowała się, że Kale w formie SSJ Bōsō naprawdę próbuje zabić Cabbę, natychmiast pospieszyła kompanowi z odsieczą, a następnie ciepłymi słowami uspokoiła protegowaną.

Historia Edytuj

Saga przetrwania Wszechświata Edytuj

Cabba uczy ją stawania się SSJ. Stara się ją zdenerwować komentując jej piersi, kiedy to się nie udaje, uczy ją kumulować ki między łopatkami. Caulifla w końcu zmienia się w SSJ i prosi Cabbę, by nauczył też przemiany Kale.

Podczas turnieju Caulifla ratuje Kale przed dwoma kosmitami. Obu wyrzuca za ring. Potem walczy z Gokū, chce stać się Blue, ale nie daje rady. Gokū pokazuje jej jak osiągnąć SSJ2. Kobieta próbuje przekonać Kale, żeby zmieniła się w SSJ się to udaje, Caulifla musi zejść z pola walki. Razem z Hitem, który ratuje ją przed wypadnięciem za ring ogląda walkę przyjaciółki. Kiedy Jiren pozbawia Kale przytomności, Caulifla zabiera ją w bezpieczne miejsce. Caulifla odnosi Kale w bezpieczne miejsce. Dziewczyna rozmawia z Gokū, który chce z nią walczyć. Kobiety zostają zaatakowane przez Żołnierzy Dumy. Saiyanka sama z nimi walczy. Mimo ran chce ochraniać Kale, która zmienia się w SSJ i razem odpierają atak żołnierzy. Kiedy Caulifla mówi Kale, że jest z niej dumna, ta zmienia się w swoją najsilniejszą formę i razem wyrzucają 4 żołnierzy za ring. Kale traci przytomność, Caulifla zanosi ją w bezpieczne miejsce. Razem oglądają walkę Hita z Dyspo i Kunshim i martwią się o kolegę. Caulifla chce pomóc Hitowi, ale wyręcza ją Gokū. Kale, Caulifla i Cabba oglądają walkę Hita z Jirenem. Hit każe im dać z siebie wszystko. Caulifla rozmawia z Kale, kiedy Monna wyzywa je na pojedynek. Cabba i Kale przekonują Saiyankę, że to nie jest przeciwnik dla niej. Dziewczyna atakuje wojowników walczących z Gokū i sama staje z nim do walki.

Caulifla walczy z Gokū, który początkowo ma nad nią przewagę, ale kobieta szybko uczy się jego stylu i skutecznie odpiera jego ciosy. Caulifla chce, by pokazał jej SSJ3 i prosi o pomoc Kale. Obie wymuszają na nim przemianę, ale mężczyzna nie jest w stanie jej utrzymać i wszyscy troje dalej walczą w formie SSJ2. Caulifla walczy z Gokū, cieszy się, kiedy zmienia się w formę Berserka. Pod jej wpływem koleżanka odzyskuje panowanie i razem zmuszają Gokū do przyjęcia formy SSJ God. Dziewczyny łączą się Potarami w Kaflę. Po rozpadzie fuzji i zniszczeniu przez Kamehame-Hę Gokū, Potarów, Caulifla i Kale trafiają na trybuny. Wściekła Caulifla grozi Sonowi. Kobieta grozi Nameczanom ze swojego wszechświata, że jak przegrają to ich uderzy, potem goni ich po trybunach, do póki nie zostaje wymazana.

Osiągnięte poziomy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Poza Violą, występującą w Dragon Ball Heroes, Caulifla jest pierwszą Saiyanką z głównej linii Dragon Balla która osiągnęła SSJ.

Galeria Edytuj