FANDOM

Cabba[1]
Cabba, ifnoboks (DBS, odc. 037).jpg
キャベ
Kyabe
Imię w anime brak polskiej wersji
Imię w mandze brak polskiej wersji
Inne imiona Kyabe
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DBS, rozdział #007
Debiut w anime DBS, odcinek #031[2]
Występuje Dragon Ball Super Logo.png
Rasa Saiyanin
Zginął Nigdy nie zginął.
Pochodzenie Sadal
Miejsce zamieszkania Sadal
Poziom bojowy nieznana
Głos Daisuke Kishio
Znaczenie imienia „Cabba” pochodzi od angielskiego słowa „cabbage”, czyli „kapusta”.
Pokrewieństwa
  • Champa (pan)
  • Vados (pani)
  • Vegeta (mistrz)
  • Renso (dawny mistrz)
  • Caulifla (uczennica)
  • Cabba[1] (jap. キャベ [Kyabe])Saiyanin z Szóstego Wszechświata, członek drużyny Champy podczas Selekcyjnego Turnieju Sztuk Walki Bogów Zniszczenia. Jak wszyscy Saiyanie z tego uniwersum jest obrońcą pokoju. Ma rodzinę, którą bardzo kocha. Jest asem elitarnego Oddziału Obrony Sadal.

    Wygląd Edytuj

    Cabba ma czarne oczy i krótkie włosy krótkie włosy tego samego koloru, jego brwi są bardzo rzadkie, jest niski, szczupły, śniady, nosi niebieski podkoszulek z krótkim rękawkiem i spodenki do kolan, brązowe skarpetki oraz fioletową zbroję i buty.

    Charakter Edytuj

    Łagodny, odważny, dobry, broni swojej rodziny i planety. Kocha swój świat i ludzi. Jest gotowy zrobić wszystko, by ich bronić. Lojalny, kibicuje członkom swojej drużyny. Szanuje swoich przeciwników, jest sprawiedliwy, umie przyznać się do słabości, ale chce się doskonalić.

    Dragon Ball Super Edytuj

    Saga Selekcyjnego Turnieju Sztuk Walki Bogów Zniszczenia Edytuj

    Początkowo Cabba kibicuje Frostowi, myśląc, że jest on jego sprzymierzeńcem w obronie pokoju, potem, dowiedziawszy się o jego prawdziwiej - zbrodniczej - tożsamości, gani go. Saiyanin zostaje drugim turniejomym przeciwnikiem Vegety. Cabba prosi swojego oponenta o pomoc w zostaniu Super Saiyaninem. Książę Saiyan bije go, ale tak, by go nie uśmiercić; grozi także jego bliskim i planecie. Złość powoduje przemianę Cabby, który nie daje jednak rady poziomowi SSJB. Zostaje pozbawiony przytomności i ocucony przez Vegetę. Cabba zaprasza przeciwnika na swoją planetę, a po skończeniu turnieju zaczyna nazywać Vegetę swoim mistrzem.

    Saga przetrwania Wszechświata Edytuj

    Cabba prosi swojego dawnego mistrza Renso o wzięcie udziału w Turnieju Mocy, pokazuje mu poziom SSJ i mówi o zagrożeniu wynikającym z przegranej. Renso poleca mu swoją siostrę Cauliflę. Cabba odnajduje Cauliflę, ale ona nie chce walczyć. Kiedy atakuje go jej podwładny chłopiec odrzuca go siłą SSJ i mówi, że polecił ją jej brat, Renso. Dziewczyna godzi się na udział w turnieju. Kale, która jest świadkiem całego zdarzenia jest zainteresowana jego siłą.

    Galeria Edytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. 1,0 1,1 Poprawna wymowa tego imienia wyrażona w MAFie to /ˈkæbə/, co w uproszczeniu, używając dźwięków języka polskiego, można wyrazić zapisem „ka-be”, gdzie obie sylaby wymawiamy tak samo jak w słowie „kabekaes”.
    2. Cabba pojawia się w zapowiedzi następnego odcinka.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki