FANDOM

Ten artykuł dotyczy Bulmy z przyszłości Trunksa. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Bulma z przyszłości (jap. 未来のブルマ [Mirai no Buruma], pl. w anime Bulma z przyszłości, pl. w mandze ?, fr. Bulma du futur, ang. Future Bulma)Ziemianka, genialny naukowiec, żyjący w czasoprzestrzeni Trunksa odpowiednik Bulmy z teraźniejszości.

To właśnie Bulma z przyszłości jest pomysłodawczynią podróży w czasie i to ona skonstruowała wehikuł czasu, którym Trunks wyruszył w przeszłość, aby uratować świat przed sztucznymi ludźmi i zapobiec śmierci Son Gokū.

Charakter i fizjonomiaEdytuj

Z wyglądu jest niemal identyczna, jak ta z teraźniejszości, kobiety różni tylko kilka szczegółów. Bulma z przyszłości z racji wieku wygląda o wiele starzej od teraźniejszej, ma fryzurę, jakiej jej odpowiedniczka nigdy nie nosiła, oraz na jej twarzy bardzo często widnieje smutek. Osobowość, gagi i teksty kobiety są dokładnie takie same jak jej odpowiedniczki z przeszłości.

Dragon Ball ZEdytuj

Saga CellaEdytuj

Podsaga sztucznych ludziEdytuj

Ta sekcja wymaga treści. Do dzieła!

Dragon Ball SuperEdytuj

AnimeEdytuj

Bulma wytwarza paliwo potrzebne na przelot w jedną stronę w przeszłość. Kobieta daje Trunksowi pojemnik i idzie z nim do głównej siedziby Capsule Corporation. Po drodze łapie ją Gokū Black. Kobieta każe synowi iść samemu. Chwilę po tym Black ją morduje.

MangaEdytuj

Bulma ginie podczas mycia paneli słonecznych. Kobieta zostaje znaleziona martwa przez swoich pracowników. Sama Bulma nie pojawia się w mandze, tylko Trunks opowiada Mai co się z nią stało.

GaleriaEdytuj