FANDOM

Bubbles
250px-BubblesEndOfSnakeWay
バブルス
Baburusu
Imię w anime
  • Szympans[1]
  • Baburu[2]
  • Płeć Mężczyzna
    Debiut w mandze DB, rozdział #208
    Debiut w anime DBZ, odcinek #018
    Występuje LogoDBZDragon Ball Super LogoLogoDBGT
    Rasa Zwierzę
    Zginął 1. Został wysadzony przez Cella.
    Miejsce zamieszkania Zaświaty
    Głos Naoki Tatsuta
    Znaczenie imienia Być może odniesienie do własnej małpy koniec amerykańskiego artysty Michaela Jacksona domowych o tej samej nazwie.
    Pokrewieństwa Północny Kaiô (przyjaciel)
  • Gregory (przyjaciel)
  • Bubbles (jap.バブルス [Baburusu], pl.Szympans[1], Baburu[2] ulubiony towarzysz Północnego Kaiô. Przypomina sympatyczną małpę, którego niebywała zręczność wykorzystywana jest podczas treningu na planecie Kaiô.

    Wszyscy, którzy chcą podjąć treningi, muszą go schwytać w ramach testu wstępnego. Trenować z nim mieli przyjemność Chaozu, Son Gokū, Tenshinhan i Yamcha. Zwierzątko wyjątkowo łagodne, które uwielbia zrywać kwiatki i tańczyć z nimi dookoła swojego pana. Najczęściej jednak dostaje młotkiem po głowie (w ramach treningu) i cała zabawa kończy się dla niego przeważnie wielkim guzem. Son, gdy po raz pierwszy przybył na planetę północnego Kaio-samy, myślał, że owy szympans to właśnie jego przyszły mistrz i zaczął naśladowac jego skoki i gesty. Wszyscy trenujący z Bubblesem, żeby go złapać, poświęcili dużo czasu, oprócz Piccolo, który dzięki swojej niezwykłej prędkości złapał go w kilka sekund.

    CiekawostkiEdytuj

    • Jego imię najprawdopodobniej nawiązuje do szympansa, który należał do Michaela Jacksona (mimo że nie jest szympansem).

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. 1,0 1,1 W wersji Dragon Ball, Dragon Ball Z i Dragon Ball GT emitowanej na RTL7.
    2. 2,0 2,1 W wersji Dragon Ball Kai i Dragon Ball GT emitowanej na AXN Spin.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki